تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802541656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به هفته چهاردهم دسته اول  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نگاهی به هفته چهاردهم دسته اول 
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم پیگیری می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتظار می رفت به بهانه تحریم تمرینات نساجی از سوی بازیکنان این تیم بازی آلومینیوم اراک با نساجی برگزار نشود بعد از ظهر دیروز بالاخره تیم نساجی با تعدادی از بازیکنانش راهی اراک شد و در نهایت امروز شاهد برگزاری این دیدار خواهیم بود. 
سپیدرود – صدرنشین امروز در یک بازی حساس پذیرای تیم اکسین البرز است. تیم دوم جدول یعنی ملوان در خانه مس رفسنجان به میدان می رود و خونه به خونه هم در غیاب تماشاگران پذیرای تیم مس کرمان خواهد بود. البته دیگر دیدارهای امروز نیز حساسیت های خاص خود را دارد. نگاهی کوتاه خواهیم داشت به بازی های امروز:   
*فولادیزد - ایرانجوان بوشهر پیروزی در غیاب تماشاگران  فولاد یزد در این بازی  هم از حمایت تماشاگرانش بهره نخواهد بود. هر چند مخالف محروم کردن تماشاگران در فوتبال هستیم اما گاهی رفتارهایی از برخی از تماشاگران سر می زند که چاره ای جزء اجرای این حکم باقی نمی ماند. بماند که در این تیم مربی و ماساژور هم همپای تماشاگران در بازی با راه آهن چالش های عجیب ایجاد کردند و در نهایت داور را کتک زدند. فولاد یزد و ایرانجوان دو تیمی هستند که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کنند و همین برایشان کفایت می کنند. بنابراین در بازی امروز همه تلاش خود را بکار می گیرند که پیروز از میدان خارج شوند.      *آلومینیوم اراک - نساجی مازندران  میزبان از پیش برنده نیست  برگزاری این بازی در هاله ای از ابهام است. هم به خاطر شرایط آب و هوایی اراک و هم به خاطر عدم سفر احتمالی نساجی به شهر اراک. طبیعتا اگر نساجی به اراک هم سفر کرده باشد شرایط نرمالی ندارد چون همه تیم ها 24 تا 48 ساعت زودتر به شهر تیم میهمان سفر می کنند اما نساجی تازه بعد از ظهر قرار بود با اتوبوس به اراک سفر کند. با این حال آلومینیوم اراک تیم از پیش برنده این دیدار نیست. نساجی همیشه به خصوص در شرایط سخت با همه توان بازی می کند و این انتظاری است که هواداران از نساجی دارند. این بازی – یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود.   
*خونه به خونه مازندران - مس کرمان نبرد حیثیتی در بابل خونه به خونه – مس کرمان یک بازی حیثیتی است. این دو تیم در یکی دو فصل پیش با هم درگیر بودند. به این خاطر که اکبر میثاقیان در هفته های حساس از تیم خونه به خونه جدا شد و به مس کرمان رفت و در نهایت هیچ یک از دو تیم به لیگ برتر صعود نکردند.این بازی در غیاب تماشاگران برگزار می شود وطبیعتا این مسئله از حساسیت و جذابیت بازی می کاهد. سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است. به خصوص برای مس کرمان که تا به این جای کار امتیازات زیادی از دست داده است و ادامه این روند مس کرمان را به طور کامل از جمع مدعیان خارج خواهد کرد.   
*سپیدرود رشت - اکسین البرز فوتبال با جان و دل 
این دیدار یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهاردهم است. سپیدورد صدرنشین در مصاف با اکسین مدعی به کمتر از سه امتیاز راضی نخواهد شد و در نقطه مقابل اکسین همواره در خانه حریفان هم برای پیروزی بازی می کند و دیدید که در آخرین دیدار خانگی دو گل به تیم خونه به خونه زد.حسن تیم سپیدورد رشت این است که خط دفاع خوبی دارد و از همه مهمتر از اندک موقعیت های به دست آمده هم نهایت بهره را می برد. حضور پرشور تماشاگران در استادیوم شهید عضدی رشت برای سپیدورد یک پشتوانه قوی به حساب می آید. تماشاگرانی که با جان و دل به تیم انگیزه می دهند.  
*مس رفسنجان - ملوان بندرانزلی  فرار از بیراهه  مس رفسنجان بعد از آمدن میشو خود را پیدا کرده و با نتایج خوبی که گرفته هفته به هفته بیشتر از انتهای جدول فاصله می گیرد. با این حال مس در این بازی 90 دقیقه سخت و پرچالش را پشت سر خواهد گذاشت. به این دلیل که حریف تیم ملوان است. تیم دوم جدول که در این دیدار برای پیروزی بازی خواهد کرد. نیت دو تیم برای پیروزی در این بازی – مسابقه را جذاب و تماشایی خواهد کرد و این به سود هر دو تیم و به سود فوتبال و لیگ یک است. اجرای ایده های تاکتیکی با همه توان به پیروزی کمک می کند و راهکاری غیر از این به بیراهه رفتن است.   
*خیبرخرم‌آباد - بادران تهران  فسخ قرارداد در  آستانه یک بازی مهم 
در هوای سرد خرم آباد حضور هواداران پرشور هواداران خیبر در استادیوم شهید تختی این شهر بازی را گرم خواهد کرد. خیبر در بازی های خانگی به معنی واقعی کلمه برای رسیدن به پیروزی تلاش می کند و اگر موازی با دنبال کردن این هدف مراقب دروازه هم باشد تا گل نخورد طبیعتا به نتایج بهتری دست خواهد یافت. بادران هم با همین نیت وارد میدان می شود چون به دنبال مدعی شدن است و از دست دادن سه امتیاز این دیدار یک گام دیگر این تیم را از صدر جدول دور خواهد کرد. بادران در آستانه این بازی با امین منوچهری مهاجم باتجربه خود فسخ قرارداد کرد.   
*راه‌آهن تهران - نفت مسجدسلیمان  پیروزی بی پول ها  راه آهن اگر چه بی پول است و آه در بساط ندارداما تیم توانمندی است و با همه توان برای پیروزی بازی می کند. این یعنی اینکه نفت مسجد سلیمان بازی با یک تیم خوب را تجربه خواهد کرد. نفت در هفته های اخیر در بعد نتیجه گیری خوب عمل نکرده و تدوام این روند می تواند زنگ خطر را برای این تیم به صدا دربیاورد. .شاید پیروزی در بازی های خارج از خانه به نفت برای جبران امتیازات از دست رفته کمک کند. راه آهن در بازی قبلی خود از سد اکسین البرز گذشت و پیروزی در این دیدار به راه آهن برای خودباوری بیشتر کمک کرده است.   
*پارس جنوبی جم - گل‌گهر سیرجان  پیروزی یعنی مدعی شدن  پارس جنوبی جم از سه بازی اخیر خود 7 امتیاز کسب کرده و به همان تیم خوب هفته های ابتدایی تبدیل شده است. با این حال بازی با گل گهر سختی های خاص خود را دارد. به این دلیل که گل گهر یکی از تیم های بالانشین جدول است و در این دیدار هم برای رسیدن به سه امتیاز تلاش خواهد کرد. این بازی به نوعی برای تیم میزبان یعنی پارس جنوبی 6 امتیازی است چون در صورت دست یابی به آن با گل گهر هم امتیاز خواهد شد و این یعنی مدعی شدن. در نقطه مقابل تیم گل گهر نشان داده تیم خوبی در استفاده از ضد حملات است و قدر موقعیت ها را خوب می داند.   
*استقلال اهواز - فجرسپاسی شیراز  خروج از بحران  استقلال اهواز و فجر سپاسی دو تیم بحرانی دسته اول هستند. استقلال اهواز این بازی را با چهارمین مربی فصل خود استارت خواهد زد. محمد سجادیان. البته فجر هم یک بار مربی خود را تغییر داده و هم اکنون هدایت این تیم بر عهده غلام حسین پیروانی است. فجر با هدایت پیروانی تا اکنون دو بازی کرده و هر دو بازی را با شکست پشت سر گذاشته است.استقلال اهواز تا به این جای کار همه تیم ها را از بحران خارج کرده و شاید فجر هم چنین انتظاری از تیم اهوازی داشته باشد. هر چند استقلال اهواز هم می تواند با برتری در این بازی از بحران خارج شود.

08:56  1395/09/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن