تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به دیدارهای باقی مانده هفته سیزدهم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نگاهی به دیدارهای باقی مانده هفته سیزدهم
پرونده هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور – لیگ آزادگان – امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف بسته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین دیدارها سپیدورد میهمان مس کرمان است و اگر این بازی را به سود خود به پایان ببرد دوباره به صدر جدول برمی گردد اما در غیر اینصورت شاهد تثبیت صدرنشینی تیم ملوان خواهیم بود. برای اولین بار در فصل جاری.
نگاهی کوتاه و گذرا خواهیم داشت به دیدارهایی که قرار است امروز برگزار شود.
نساجی مازندران- پارس جنوبی جم؛ میهمان بی دغدغه
  این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که دو تیم در جدول رده بندی هم امتیاز هستند و پیروزی در این دیدار می تواند به صعود به رده های بالاتر جدول و هم چنین نزدیک تر شدن به مدعیان را منجر شود. نساجی مسرور از پیروزی که در خانه بادران به دست آورده پذیرای پارس جنوبی جم خواهد بود و البته این تیم هم با دو پیروزی متوالی به روزهای خوب خود برگشته است. پارس جنوبی جم که اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند از آنجایی که برای صعود به لیگ برتر تحت فشار نیست در این بازی مثل همه دیدارهای سپری شده بی دغدغه بازی خواهد کرد.   گل‌گهر سیرجان - خونه به خونه مازندران؛ بازی در آرامش
  گل گهر و خونه به خونه هم مثل دو تیم نساجی و پارس جنوبی جم هم امتیاز و در جدول رده بندی همسایه هستند. دو تیمی که در فاصله 5 امتیازی با صدرنشین در پی صعود به لیگ برتر هستند. انتظار این است به موازات حساسیت بازی دو تیم بهتر و زیباتر فوتبال کنند. نمایشی غیر از این حتی اگر در این بازی منجر به امتیاز گیری شود در دراز مدت نتایج خوبی را به ارمغان نخواهد آورد.خونه به خونه در این بازی حنیف عمران زاده را به دلیل محرومیت به همراه نخواهد داشت. هم چنین مهرداد میناوند هم روی نیمکت نیست و خونه به خونه می تواند در آرامش بازی کند.
مس کرمان - سپیدرود رشت؛ لحظه شماری برای پیروزی
  فاصله مس کرمان با صدر جدول 10 امتیاز است. این فاصله در صورتی قابل جبران خواهد بود که در ادامه مسیر مس بهتر از صدرنشین بازی کند و بهتر از صدرنشین امتیاز بگیرد. اتفاقا حریف امروز مس تیم صدرنشین است. سپیدرود رشت. تیمی که لحظه شماری می کند با پیروزی در این دیدار دوباره به صدر جدول باز گردد. طبیعتا این بازی برای مس کرمان 6 امتیازی است. سپیدرود تا به این جای کار با توجه به پرداختی کمتر از 10 درصد به بازیکنان و هم چنین اولین فصل حضور در دسته اول خوب نتیجه گرفته و از دست دادن صدرنشینی چیزی از ارزش های فنی این تیم کم نمی کند.
اکسین البرز - راه‌آهن تهران؛ مبارزه برای صدرنشینی
  اکسین البرز با پیروزی که در برابر خونه به خونه داشته دوباره خود را پیدا کرده و می تواند برای صدرنشینی مبارزه کند. حریف امروز اکسین تیم راه آهن است. تیمی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اما تا به این جای کار دست از مبارزه بر نداشته است.
اکسین – راه آهن را دست کم بگیرد محتمل است که نتیجه را به تیم حریف بدهد. راه آهن تا با این جای کار و با وجود مشکلات مالی خوب نتیجه گرفته است و اکسین این را می داند. جدال تفکرات فیروز کریمی و مهدی پاشازاده می تواند زیبایی های این بازی را دو چندان کند.
بادران تهران- استقلال اهواز؛ پایان ناکامی ها

این بازی فرصت خوبی است که بادران با شکست استقلال اهواز با نتایج بد در هفته های اخیر خداحافظی کند و به نوعی بر ناکامی ها خط بطلان بکشد.
البته استقلال اهواز با وجود قعرنشینی حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود چون دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و شاید در این بازی انتحاری بازی کند. بادران با حضور در رتبه یازدهم جدول تحت فشار است و شرط خروج از این وضعیت این است که در آرامش فوتبال کند. بادران در بازی پیشین مقابل نساجی فرصت های خوب برای گلزنی داشت اما موقیعت ها را یکی  پس از دیگری از دست داد.
ایرانجوان بوشهر - آلومینیوم اراک؛ فرار از سقوط
  ایرانجوان بوشهر به منطقه خطر نزدیک است و اگر قرار باشد که امتیازات دیدار های خانگی از جمله بازی امروز با آلومینیوم اراک را از دست بدهد نامزد سقوط خواهد شد. حکایت آلومینیوم اراک کمی متفاوت است. تیمی که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرده! این تیم در میانه های جدول قرار دارد و برای صعود به رده های بالاتر جدول تلاش می کند. شکست پیکان در جام حذفی بهانه خوبی است که آلومینیوم اراک در بازی های پیش رو از جمله بازی با ایرانجوان بوشهر با روحیه مضاعف در میدان حاضر شود. به نوعی می شود گفت در این دیدار هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی می کنند.

10:17  1395/08/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن