تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797007398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر وزیر کشور درباره «حاکم خود خوانده مشهد»/ دفاع جانانه هاشمی از نقش بسیج در کشور/ شرایط عجیب در قرارداد برانکو با پرسپولیس/ تصمیم جدید مجلس برای ممنوعیت واردات از آمریکا/ مشکل امروز جامعه «کم دینی» است نه مشکلات اقتصادی!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. هشدار تاریخی امام(ره) به ائمه جمعه امام خمینی در پیامی به ائمه جمعه هشدار داده بودند که « بعضى ائمه جمعه با دخالت‌هاى بى‏ مورد، اسباب این مى ‏شوند که مردم از آنها کنار بگیرند. »به گزارش پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني، امام خميني در هشداري به ائمه جمعه فرموده بودند: «بعضى ائمه جمعه با دخالت‌هاى بى‏ مورد، اسباب این مى ‏شوند که مردم از آنها کنار بگیرند. اگر مردم از روحانیون کنار بگیرند، روحانیون شکست می خورند و اگر روحانیون شکست بخورند، جمهورى اسلامى شکست مى‏ خورد. این مطلب را بارها گفته‏ ام که روحانیون باید وضعى ارشادى داشته باشند، نه اینکه بخواهند حکومت کنند.» 

قاضی‌پور: به روسیه نمی‌توان اعتماد کرد نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 2 آذر) در صحن علنی مجلس و در مخالفت با لایحه موافقت‌نامه میان دولت‌های ایران و روسیه در زمینه همکاری در امور گمرکی، گفت: روسیه کشوری نیست که بتوانیم همیشه به آن اعتماد داشته باشیم.وی با اشاره به زیان ترکیه از مبادلات با روسیه، خاطرنشان کرد: ما نگران سرمایه و اموال ایرانیان پس از اجرای این موافقت‌نامه هستیم.علیرضا قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه نیز در موافقت با این لایحه آن را موجب شفافیت در قوانین گمرکی، جلوگیری از تخلفات و تشریفات زاید و تسهیل کارهای تجار و جلوگیری از فرار حقوق گمرکی خواند و گفت: در شرایط تحریم‌ها روسیه به سمت ما آمد و برای ما مسیر سبز درست کرد تا با بسیاری از کشورها ارتباط داشته باشیم. وی به تخفیف‌های تعرفه‌ای روسیه برای تجار ایرانی اشاره کرد و با یادآوری حمایت روسیه از ایران در اجلاس اوراسیا، بیان داشت: امروز روسیه در عرصه‌های بین‌المللی هم برای ایران و هم برای خاورمیانه مثمر ثمر است.نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی موافقت‌نامه میان ایران و روسیه جهت همکاری و کمک متقابل اداری در امور گمرکی را دارای پیامدهای مثبت سیاسی و تجاری برشمرد. 

تعداد شهدای مدافع حرم از 1000 شهید فراتر رفت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در کشورمان از یک هزار شهید فراتر رفته است که ما مدیون همه آنها هستیم. 

نماینده مشهد خواستار عذرخواهی مطهری شد نماینده مشهد در مجلس در نامه‌ای به نماینده مردم تهران در مجلس خواستار عذرخواهی وی از آیت‌الله علم‌الهدی شد.علی شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: عدم رعایت قانون آثار زیان‌باری دارد و قانون ما که برگرفته از دین اسلام است، اجازه نمی‌دهد بدون دلیل رفتار و گفتاری را به کسی نسبت دهیم 

مشکل امروز جامعه «کم دینی» است نه مشکلات اقتصادی! اراکی ادامه داد: آنچه منشاء عقب ماندگی ماست اسلام نیست بلکه «بی اسلامی» ماست. هرجا به اسلام عمل کردیم موفق بودیم. مشکل امروز جامعه «کم دینی» است نه مشکلات اقتصادی. اگر این مساله را حل کنیم اقتصادمان بارور می‌شود.عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جامعه ما اعلام ایمان کرده است ولی متاسفانه کمبود عمل داریم و باید این کمبود را جبران کنیم.دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به راهپیمایی ایام اربعین، تاکید کرد: مردم در این راهپیمایی و راهپیمایی های انقلابی نشان می‌دهند که دلشان با پیامبر(ص) و خاندان اهل بیت است و نشان می‌دهند به بیعت خود با خاندان نبوت و امامت پایدار هستند. 

نظر وزیر کشور درباره «حاکم خود خوانده مشهد» وزیر کشور در نشست خبری خود که صبح امروز در پاسخ به این سوال که چرا سخنرانی های احمدی‌نژاد با وجود پرونده هایی که دارد براحتی برگزار می‌شود، اما فرزند شهید مطهری نمی‌تواندسخنرانی کند و علت رفتارهای فراقانونی در استان خراسان رضوی با حاکم خود خوانده آن چیست، گفت: این بحث حاکم خودخوانده درست نیست حفظ ادب برای ما واحب است.آقای علم الهدی نماینده ولی فقیه هستند و ممکن است ایده های دیگری داشته باشند و باید احترام این افراد که مورد تایید رهبری هستند حفظ شود. متاسفانه مسائل تندی علیه فرد مومنی که دیگاه متفاوتی دارد مطرح می‌شود. این درست نیست و نباید این قضاوت ها در جامعه مطرح شود. وی ادامه داد: اینکه برای احمدی نژاد امنیت وجود دارد، برای ما نفس امنیت مطرح است. درباره سخنرانی ایشان به وی تذکر داده شده است که باید به ما اطلاع بدهید و امنیت شما با ما است اما احمدی نژاد گفته امنیت جاهایی که می‌رویم با خودمان است و خودم تامین می‌کنیم.ایسنا این خبر را منتشر کرد. 

مهلت 10 روزه استقلال به صداوسیما برای برخورد با مجری معروف معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: به صدا و سیما مهلت ۱۰روزه می‌دهیم تا با علی ضیا برخورد کند. محسن بزرگی درباره اظهارات علی ضیا در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: این شخص که نام او را نمی‌برم، یک‌بار مورد ترحم و عفو پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال قرار گرفت تا درس عبرتی برای او شود. وقتی فردی با پول و امکانات نظام چهره می‌شود، نباید علایق شخصی‌اش را در رسانه‌ ملی مطرح کند. او باید تبدیل به نماینده رسانه شده و حرفی بزند که ملت از او راضی باشند. وی افزود: پیش از این خبرنگاری در مورد شایعات بازی استقلال و صبای قم سؤال پرسید که پاسخ دادیم و گفتیم از این حرف‌ها زیاد می‌زنند و پوچ و توخالی است، اما اگر مقام رسمی و مرجع رسمی این حرف را تکرار کند، قطعاً بدانید برخورد خواهیم کرد. قرار نیست از فضای مجازی نطفه بیهوده و پوچ بسازند و بعد به رسانه ملی کشیده شود، آن هم مجری رسانه ملی که مشخص است علایق شخصی‌اش چیست و بخواهد نیشخندهای خاص خودش را بزند و سعی کند شایعه را واقعی جلوه بدهد، اینها ابتدا برای رسانه ملی ضرر دارد، به‌خاطر اینکه باعث ریزش مخاطب می‌شود.تسنیم این خبر را منتشر کرد. اقدام عجیب یک امام جمعه اهل سنت رجانیوز نوشت: ین روزها شاهد حضور عاشقانه اهل سنت بخش های متعددی از کشورمان در مراسم اربعین و زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و نیز زیارت قبر جناب ابوحنیفه و عبدالقادر گیلانی بوده ایم. همراهی اهل سنت با شیعیان در ابراز ارادت به سید و سالار شهیدان بهشت خود، پاسخی عملی به افراطیون شیعه و سنی است. برخی افراطیون شیعه قصد دارند تا با ایجاد توهم دشمنی اهل سنت با اهل بیت نبی علیهم السلام بین مسلمین اختلاف بیفکنند و وهابیون نیز قصد دارند تا با بزرگنمایی افراطیون شیعه، رابطه حسنه میان شیعه و سنی را حذف نمایند که کاروان های اهل سنت در اربعین پاسخی عملی به هردوی این جریانات افراطی و دست نشانده بود. متاسفانه در پی این اقدام وحدت بخش، مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت در شهر آزادشهر، اعضای سنی این کاروان ها را متهم به نشناختن مذهب شان یا دست کشیدن از عقیده شان نموده است! ایشان پیش از این نیز تلاش کرده بود تا قرائت خود از دین را به همه اهل سنت ایران و جهان تسری دهد از همین رو بر آن شدیم تا در این مجال، به تبیین مختصر مساله بپردازیم تا معلوم شود که آیا چنانچه جناب گرگیج می فرمایند اعتقاد همه اهل سنت است یا بخشی از آنان؟ 

دیدار شريعتمدارى و عرب‌سرخى پس از سال‌ها فيض الله عرب سرخى و حسين شريعتمدارى پس از سالها ديشب در منزل مرحوم شايانفر با يكديگر ديدار و گفتگو كردند. 





۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن