تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797666316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پرونده 430 میلیونی+مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افشاگری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پرونده 430 میلیونی+مصاحبه
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت:تمام اسناد حاکم در فدراسیون وجود دارد و اعتبارات بر اساس احتیاجات فدراسیون خرج شده است.


نصراله پریچهره در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آخرین جلسه ای که روز گذشته داشتیم جریان خرید دوچرخه برای هیات استان ها بر می گردد به تفکری که خسرو قمری داشت و در این خصوص برای خرید دوچرخه با یک شرکت چینی هم مذاکراتی انجام دادند که مبلغ 150 میلیون تومان از اسپانسر در این خصوص دریافت کردند اما قراردادی با شرکت چینی در این خصوص بسته نشده بود زیرا خریدهایی که انجام می دهیم با ناظر خرید و پیش فاکتور صورت می گیرد و این تفکر قمری فراموش شد تا زمانی که بتوانیم اعتباری تهیه کنیم.


430 میلیون وجود خارجی ندارد


وی افزود: روز گذشته در برنامه 20:30 در این خصوص صحبتی شد و اعلام کردند که 430 میلیون تومان در خزانه بوده و اما هم اکنون در خزانه فدراسیون پولی وجود ندارد اما اصلا سندی در کار نیست اما اعتباراتی که از وزارت خانه گرفته می شود حساب و کتاب خودش را دارد در عین حال بازرس وزارتخانه در تمام فدراسیون ها و عملکرد آنها را بررسی می کند و برای بنده این خبر عجیب بود.


پول های دریافتی حساب و کتاب دارد


پریچهره در ادامه بیان کرد:بنده به عنوان سرپرست فدراسیون خود را موظف می دانم که از شان و منزلت فدارسیون حمایت کنم زیرا در گفتگو با رسانه های دیگر در این خصوص انجام دادم  از 13 شهریور که من سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده گرفتم 100 میلیون تومان در خزانه فدراسیون وجود داشت .با توجه به اینکه هر فدراسیونی گرفتاری های خاص خودش را دارد خرج شد و پس از اینکه بنده به فدراسیون آمدم 400 میلیون تومان از وزارت خانه و کمیته ملی المپیک اعتبار گرفتم و برای حضور رکابزنان کشورمان در مسابقات جهانی تایلند کاپ های آسیایی و مسابقات جهانی قطر و دو اردو که در تهران و کیش برگزار شد و همچنین آموزش هایی که همکاران باید می دیدند و کتابی های منتشر شده، هزینه کردیم.


شخصی که در مورد 430 میلیون حرف زده باید با سند جوابگوی کمیته انضباطی باشد


وی خاطر نشان کرد: مسئول اسبق کمیته بازاریابی فدراسیون گویا گفته اند که این اعتبارات وجود داشته و بنده فدراسیون را تحویل گرفتم اما وی هنگامی که ما به کمیته انضباطی احضارش می کنیم باید مستنداتی در این خصوص ارائه دهند و اگر ندهند با وی برخورد حقوقی خواهیم کرد.




از قدیم گفته اند گردو شمرده شده است


سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد:از طرفی گفته شده دوچرخه های چینی در راه است اما پولی در بساط نیست در صورتی که از قدیم گفته اند گردو شمرده شده است در هر صورت این شایعات ضربه سختی به پیکره جامعه دوچرخه سواری وارد کرد البته ما علاقمند بودیم وی به عنوان کسی که از فدراسیون حقوق دریافت می کند بیاید عنوان کند و اگر سهل انگاری صورت گرفته بود بررسی می کردیم زیرا چیزی در فدراسیون پشت پرده وجود ندارد.


مفقود شدن پول فدراسیون صحت ندارد


وی اظهار کرد:ما هم اکنون باید برای حضور در مسابقات آسیایی که در هندوستان برگزار می شود آماده شویم زیرا یک اردو هم در هند داریم ایران فاقد پیست چوبی است و مجبور هستیم در آنجا برگزار کنیم اما در هر صورت گم شدن پول دوچرخه ها صحت ندارد و اصلا پولی وجود نداشته است.


دیگر نامزدها، به حضور سراج در فدراسیون اعتراض داشتند


پریچهره در خصوص حکم انفعال امید سراجی خاطر نشان کرد: وی یکی از کاندیدهای فدراسیون دوچرخه سواری هستند و فدراسیون از وی خواست که در حال حاضر از کارش کناره گیری کند و قرارداد  وی را فسخ کردیم و این در پی شکایت دیگر کاندیداها بود اما اکنون وی هنوز رئیس هیات تهران هستند.


پیست چوبی ساری را تکمیل می کنیم


وی در ادامه بیان کرد: اعتبارات 150 میلیون تومان بوده البته نه برای خرید دوچرخه ها، با اعتباراتی که می آید کفایت می کند که دوچرخه ها را بخریم. از طرفی پیست مجموعه ورزشی آزادی را هم اکنون به ما اجاره داده اند اما برای دیدن مسابقات کسی نمی آید، اگر اعتبارات را جمع آوری کنیم پیست چوبی ساری که در حال احداث است را تکمیل خواهیم کرد تا دیگر برای تمرین در پیست چوبی رکابزنان را به اردو برون مرزی اعزام نکنیم زیرا قابلیت دوچرخه سواری در این استان زیاد است. باید همتی شود تا پیست به پایان برسد.





۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن