تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید مشهد معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: فرماندار جدید مشهد معرفی شد

فرماندار جدید مشهد معرفی شد


محمد رحیم نوروزیان روز سه شنبه در مراسمی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان مشهد به عنوان معاون استاندار و فرماندار این شهرستان معرفی شد.
به گزارش ایرنا ، مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشهد در محل سالن اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی مشهد و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد. نوروزیان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی است و پیش از این به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی مشغول به خدمت بوده است.
در این مراسم از رضا منصوری که از تیرماه سال 94 تا کنون فرماندار مشهد بوده و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیر به عمل آمد. پیش از این برخی رسانه های مجازی و سایتها، تغییر فرماندار مشهد را به لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس در روز یکشنبه هفته جاری در مشهد ربط داده بودند ولی استانداری خراسان رضوی این موضوع را رد و اعلام کرد که حکم نوروزیان از 10 روز قبل به استان اعلام شده بوده است.



سه شنبه, 02 آذر 1395 ساعت 10:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن