تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817121378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام خلاف قانونی که خنثی شد/تشدید برخورد با فعالیت های فاقد مجوز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش مهر از میناب؛
اقدام خلاف قانونی که خنثی شد/تشدید برخورد با فعالیت های فاقد مجوز

نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی


شناسهٔ خبر: 3829738 - سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
استانها > هرمزگان

.jwplayer{ display: inline-block; } میناب - برپایی نمایشگاه های بدون مجوز یکی از شگردهای دلالان در بین اصناف است که با فروش اجناس بی کیفیت و فریب مردم، سبب راکد گذاشتن بازار می شوند،اخیرا از یک چنین اقدامی در میناب جلوگیری شد. خبر گزاری مهر – گروه استان ها، حبیب عیدزاده: معمولا هر ساله در سراسر کشور نمایشگاه هایی پیرامون عرضه کالا با توجه به رعایت و در نظر گرفتن موازین قانونی و دریافت مجوزهای لازم برگزار می شود، تا مردم بتوانند به راحتی و با قیمتهایی که اداره صنعت و معدن برای اجناس در حال فروش در غرفه ها در نظر می گیرید خرید راحت و مناسبی داشته باشند. برای برگزاری یک نمایشگاه عرضه کالا باید طبق ضوابط و قوانین مجوزهایی صادر شود که در صورت برقراری این نمایشگاه و عرضه کالا خللی بر بازار آن شهرستان وارد نشود . در طول سالهای گذشته نمایشگاه های زیادی در شهرستان میناب دایر شده که همه آنها با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط بوده است. ام اخیرا فردی سودجو از طریق فضای مجازی عده ای از کسبه های غیر بومی و خارج از شهرستان را برای برپایی نمایشگاه عرضه کالا در میناب به دور خود جمع کرده و با نصب و جانمایی غیر قانونی غرفه ها در محل همیشگی برقراری نمایشگاه ها، و بدون مجوز از اداره صنعت و معدن و ادارات ذیربط در نظر داشت که به بر پایی نمایشگاه اقدام کند.

اما با تیز هوشی مردم و کسبه این اقدام غیر قانونی به مسئولان گزارش داده شد تا مانع هر گونه فعالیت آنها  شوند و اگر هم قصد انجام شدن کار را دارند از موازین قانونی انجام شود. برگزاری هر نمایشگاهی در میناب باید با مجوز دستگاه های ذیربط باشد عباس رئیسی شهردار میناب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مدیر این نمایشگاه به دور از چشم کسبه و اصناف و اداره صنعت و معدن اقدام به جانمایی و غرفه سازی کرده بود که علاوه بر اینکه این اقدام وی غیر قانونی بود بلکه هیچ مجوزی برای برقرای این نمایشگاه اخذ نکرده بود. برای برگزاری هر نمایشگاهی در شهر میناب علاوه بر دریافت مجوزهای لازم از ادارات، برای جانمایی آن نیز می بایست از شهرداری مجوز در یافت شود  رئیسی بیان داشت: برای برگزاری هر نمایشگاهی در شهر میناب علاوه بر دریافت مجوزهای لازم از ادارات، برای جانمایی آن نیز می بایست از شهرداری مجوز در یافت شود که این کار صورت نگرفته است. وی گفت: شهرداری میناب به محض اطلاع از این موضوع از ادامه هر گونه فعالیتی جلوگیری کرد و از مدیر این نمایشگاه خواسته شد که مراحل قانونی را سپری کند. تشدید برخورد با فعالیت های اقتصادی بدون مجوز رضا شهیدیان معاون امورعمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری میناب نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر گونه فعالیت اقتصادی نیازمند دریافت مجوزهای لازم از ادارات ذیربط است و در صورت نداشتن مجوزهای لازم می توان طبق قانون با فرد خاطی برخورد کرد. معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرمانداری میناب گفت: فردی که هویتش برای مسئولان شهرستان هم مشخص نیست اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه کالا کرده، در صورتی که هیچ درخواستی برای برقراری آن به اداره صنعت ومعدن  نداده است.

شهیدیان گفت: از همان ابتدای کار دستگاه های ذیربط به شخص مورد نظر تذکرات لازم را داده اند اما وی به این تذکرات اعتنایی نکرده وبه ادامه فعالیت خود برای برپایی نمایشگاه اقدام کرده که با حضور همه دستگاهها اعم از اداره صنعت ومعدن، شهرداری، اتاق اصناف، نیروهای انتظامی در محل از ادامه فعالیت جلوگیری شد. معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری میناب بیان داشت: این فرد از افرادی که برای داشتن غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند مبالغی را دریافت کرده که این افراد نیز اعلام شکایت داشته اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن