تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817037009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان های بیمه گر دچار تأخیر بی سابقه در پرداختی خود به بیمارستان ها شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان های بیمه گر دچار تأخیر بی سابقه در پرداختی خود به بیمارستان ها شده اند
بحران بدهی بیمه ها و خدمات درمانی امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمد حاجی آقاجانی" معاون وزیر بهداشت و "ميدري"  معاون رفاه اجتماعی وزارت کار امشب یکم آذر در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی بحران بدهی بیمه ها پرداختند.


حاجی آقاجانی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی براینکه، میزان بدهی سازمان های بیمه گر پایه به بیمارستان ها و مراکز درمانی وزارت بهداشت چقدر است گفت: سازمان های بیمه گر11 هزار و400 میلیارد تومان به بیمارستان ها و مراکز درمانی وزارت بهداشت بدهی دارند که البته این رقم رو به افزایش است.


روند پرداخت بدهی بیمه ها به بیمارستان ها تقریبا متوقف شده است


وی با اشاره به اینکه، روند پرداخت ها تقریبا متوقف شده است افزود: 6 هزارو 600 میلیارد بیمه سلامت، 4 هزار و 250 میلیارد سازمان تامین اجتماعی و مبلغ کمی هم نيز سایر بیمه های پایه به بیمارستان ها و مراکز درمانی  بدهی دارند لذا حدود یک سال است که سازمان های بیمه گر پرداختيشان به بيمارستان ها دچار تأخیر بی سابقه شده است.


معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه، تأخیر در پرداخت اثرات جدی بر بیمارستان ها گذاشته است اظهار داشت: فشار فزاینده‌ای به دلیل بدهی ها ایجاد شده لذا،  باید اقدامات موثری برای این مهم انجام شود.


حاجی آقاجانی با اشاره به اینکه، 10 میلیون و 700 هزار نفر به صورت رایگان بیمه سلامت هستند ادامه داد: بیمه‌ سلامت قانون را به درستی اجرا نکرده است.


وی با اشاره به اینکه، بیمه سلامت در اجرای قانون به گونه دیگری عمل کرد گفت: هیچ استعلامی از نهاد های حمایتی صورت نگرفت لذا قرار بود بیمه سلامت در مورد  افراد فاقد بیمه درمانی و از خانوارهای تحت حمایت انجام شود.


از هفته آینده پرداخت هایمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی وزارت بهداشت آغاز می شود


ميدري معاون رفاه اجتماعی وزارت کار در ادامه با اشاره به اینکه، روند پرداخت بدهی  سازمان های بیمه گر به بیمارستان ها و مراکز درمانی وزارت بهداشت شروع شده است لذا برای اولین بار بود که دولت پذیرفت  در این حوزه اوراق مشارکت منتشر کند گفت: مقرر شده، 8 هزار میلیارد اوراق مشارکت فروخته شود به طوری که از هفته آینده پرداخت هایمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی وزارت بهداشت آغاز خواهد شد.


وی با بیان اینکه، در نظام بودجه ریزی برای پرداخت بدهی های دولت به بخش درمان کشور اوراق مشارکت لحاظ نشده بود افزود: خوشبختانه با اعلام رئیس جمهور بحث فروش اوراق مطرح شد لذا آیین نامه آن در مرداد ماه تهیه شد.
ميدري با اشاره به اینکه، دولت به دلیل کسری در بودجه نتوانست منابع خود را در اختیار سازمان های بیمه گر قرار دهد بیان کرد: امیدوارم تا دو هفته آینده بخش عمده ای از بدهی ها پرداخت شود البته 2 هزار میلیارد آن وصول و 2 هزار میلیارد دیگر نیز به زودی وصول خواهد شد.


معاون رفاه اجتماعی وزارت کار با اشاره به اینکه، برای سال آینده بودجه کافی برای بخش سلامت در نظر گرفته خواهد شد افزود: سازمان تامین اجتماعی کسری بودجه ندارد بلکه مشکل در کسری تراز درآمدي است لذا تا دو هفته آینده بخش عمده ای از  مشکلات برطرف خواهد شد.






در حال تکمیل...








۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن