تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817583241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 1395/09/02


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فـال روزانـه - Daily Omen






فال روزانه سه شنبه 2 آذر 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 2 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!  امروز زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا همه چیز بر وقف مراد شما پیش رود. اگر نشانه های آن را در حال حاضر نمی بینید، مایوس نشوید. کمی صبر کنید تا خوشبختی به زودی بر شما نمایان شود. ماه دی ماه تغییر و تحول به بهترین شکل در زندگی تان است. اگر چه برای این دگرگونی دو سه ماهی باید وقت و انرژی خود را بگذارید اما در نهایت می بینید که ارزشش بالاتر از اینهاست. آنچه امروز در باغچه زندگی تان می کارید، در آینده ای نزدیک بار خواهد داد.




فـال روزانـه - Daily Omen

 
اگر مهارت های خود را افزایش دهید، احتمال این که در محیط کاری نیز پیشرفت کنید، زیاد است. به عنوان مثال در کلاس های فتوشاپ و ... ثبت نام کنید و رزومه بهتری بسازید. این راه درهای بیشتری را به سمت تان باز خواهد کرد که بر درآمد مالی تان نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. به زودی فردی به زندگی شما وارد می شود که رابطه عمیقی را با او آغاز خواهید کرد. خوشحال باشید زیرا شور و شوق دوران نوجوانی بار دیگر به سراغ تان خواهد آمد.



فـال روزانـه - Daily Omen

 
 امروز سرتان شلوغ است، از این رو که مجبورید در مراسم مختلفی حضور یابید. اما اصلا نگران نباشید زیرا حضورتان در فعالیت های اجتماعی فواید بسیاری، از جمله افزایش دانش یا گسترش روابط اجتماعی، برایتان به همراه خواهد داشت. امروز روز فوق العاده ای برایتان خواهد بود زیرا از طرف یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد. همین موضوع رابطه شما را مستحکم تر خواهد کرد طوری که شغلی را به طور مشترک و در آینده ای نزدیک با او آغاز  خواهید کرد.



فـال روزانـه - Daily Omen


دری که مدت هاست به رویتان بسته است، به زودی باز می شود. اگر چه شما همان فرد سالهای قبل هستید اما این موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می برد. علاوه بر آن، اعتماد اطرافیان به شما نیز بیشتر خواهد شد. این احساس ساده به دست نیامده، به همین دلیل آن را ساده نیز از دست ندهید. دوستی از راه دور به شما پیغامی می دهد و از شما درخواستی دارد، قبل از این که به خواسته او پاسخ مثبت دهید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است که برای شما پیامدهای بدی را به همراه داشته باشد.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز با دوستی در تماس خواهید بود که اطلاعات مهمی را به شما می رساند که احتمالا در رابطه با فرصت تحصیلی یا شغلی تان است. شما توانایی های زیادی دارید، اگر بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید، اتفاقات خوبی در زمینه شغلی و درآمدی برایتان به همراه خواهد داشت. به زودی یکی از دوستان تان به دیدارتان می آید و پیشنهادی به شما می دهد. درست است که برای قبول این کار اعتماد به نفس لازم را ندارید اما بهتر است که آن را قبول کنید زیرا تغییرات اساسی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.




فـال روزانـه - Daily Omen


 
 امروز زمان خوبی است تا دوستان تان را به خانه تان دعوت کنید و دور هم کمی خوش بگذرانید. اگر چه ممکن است انتظار تعداد زیادی میهمان را نداشته باشید اما خانه تان شلوغ تر از آنچه فکرش را بکنید خواهد شد. اگر چه این دورهمی خستگی به همراه خواهد داشت اما در نهایت خاطره ای برایتان خواهد ساخت که ارزشش را دارد. امروز تا می توانید از اخبار روزنامه و تلویزیون به دور باشید. گاهی بی خبری بهترین خبر است. آنچه شما در حال حاضر بدان احتیاج دارید، آرامش است.

 

فـال روزانـه - Daily Omen




امروز روز آرامی برایتان خواهد بود. سعی کنید از افرادی که به شما استرس وارد می کنند، به دور باشید تا این آرامش تان را خراب نکنند. به دیگران اهمیت دهید و با آنها مهربان باشید تا آنها هم انرژی مثبت را متقابلا به شما منتقل کنند. یکی از توانایی هایتان امروز فوران می کند. این توانایی می تواند ورزشی یا هنری یا حتی تحصیلی باشد، از آن بهترین بهره را ببرید و خودی نشان دهید. مطمئنا پیشنهادهای خوبی به شما خواهد شد. اگر احساس خستگی می کنید، بهتر است که خودتان را به جای دارو، با مواد غذایی تقویت کنید. مطمئنا نتیجه ای که خواهید گرفت نیز بهتر خواهد بود.


فـال روزانـه - Daily Omen


 
 آیا تا به حال به افزایش توانایی های کامپیوتری خود فکر کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است؛ امروز بهترین زمان برای شروع است.  با اطلاعاتی که از کلاس ها یا دوستان تان به دست خواهید آورد، به اهداف تان نزدیک تر خواهید شد. امروز خبرهای خوبی از خانواده تان خواهید شنید که روحیه تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. این فرصت را غنیمت بشمارید و با خانواده تان یک جشن کوچک بگیرید. این روزها سلامتی شما در اولویت است، پس خیلی خودتان را خسته نکنید حتی اگر وقت باشگاه رفتن هم ندارید، یک پیاده روی ساده نیز می تواند برایتان مفید باشد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 
 شرکت در مراسم اجتماعی، اطلاعات شما را در زمینه های مختلف افزایش خواهد داد که نه تنها در زندگی روزمره بلکه در محیط کار هم به برایتان مفید خواهد بود. اخیرا تصمیم به ادامه تحصیل گرفته اید. یک سفر هوایی می تواند اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست تان برساند. اخیرا از دست فردی شاکی شده اید. بهتر است به جای این که به دنبال راهی برای جبران کارهایش پیدا کنید، نسبت به او بی تفاوت باشید. بی محلی بهترین جواب برای کارهای اوست. مطمئن باشید که او به زودی از کرده خود پشیمان خواهد شد.





فـال روزانـه - Daily Omen


 
 امروز ذهن تان حول مسائل سیاسی و اجتماعی می چرخد. دوست دارید اخبار را دنبال کنید و از تمام فعالیت های اجتماعی با خبر شوید.  اگر چه این کار کمی استرس زاست اما دامنه اطلاعات تان را گسترش خواهد داد. به زودی درآمد مالی شما نیز افزایش می یابد اما نباید پس از آن موفقیت، دست از تلاش بردارید. این را بدانید که با تلاش همیشه می توانید به مراد دلتان برسید، چه در زمینه کاری و چه در زمینه عاطفی... قبل از هر تصمیم گیری نیز با دیگران به خوبی مشورت کند تا به اشتباه نروید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 ایده هایی که امروز به ذهن تان می رسد را جدی بگیرید زیرا می توانند زندگی تان را از این رو به آن رو کنند. این ایده ها در فعالیت های گروهی نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. شاید نسبت به آینده خوش بین نباشید اما تغییراتی در زندگی تان ایجاد خواهد شد که دیدتان را کاملا  نسبت به آینده تغییر خواهد داد. پس خوش بین باشید و تلاش تان را بکنید تا آنچه مراد دلتان است را به دست آورید. این روزها خانواده به وجود شما بیشتر احتیاج دارند. سعی کنید زمان بیشتری را با آنها بگذرانید.


فـال روزانـه - Daily Omen


 امروز خبرهای خوشی را از دوستان تان خواهید شنید. این خبرها که با مهارت های شما به خوبی در ارتباط است می تواند تغییرات اساسی را به زندگی تان دهد. تا می توانید تکنولوژی را به زندگی تان راه دهید و از فواید آن بهره ببرید. اگر خواهر یا برادری دارید، این روزها بیشتر به او نزدیک شوید. او با مشکلی دست و پنجه نرم اما از بیان آن خودداری می کند. بنابراین تنها فردی که این شرایط می تواند کمک حالش باشد، شمایید. حتی اگر پیش شما دردودل نکرد، کنارش باشید تا بداند که تنها نیست.


فـال روزانـه - Daily Omen







 
 به زودی به همراه دوستان تان به مسافرتی می روید. این سفر می تواند تنش های چند وقت اخیر را از شما دور کند. اگر پروژه ای در دست تان است، برای انجام آن تنها به کتاب ها اکتفا نکنید، تلویزیون و اینترنت هم می تواند منابع خوبی برایتان باشند و سرعت پیشرفت شما را تسریع کند. امروز روز شلوغی برایتان است، پس صبح  زود را با یک صبحانه انرژی زا آغاز کنید تا برای کل روزتان انرژی داشته باشید. بین شما و شریک زندگی تان سوتفاهمی رخ داده است، بهتر است آن را همین امروز برطرف کنید.





۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن