تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798706765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر انگلیسی، بلای جان استقلال است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تفکر انگلیسی، بلای جان استقلال است
تیم فوتبال استقلال تهران این روز ها با مصدومیت بازیکنان زیادی دست به گریبان است که برخی معتقدند این به دلیل تفکرات بدنساز انگلیسی این تیم است.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این روز ها مصدومیت‌های مداوم استقلالی ها زبانزد عام و خاص است.  مصدومیت هایی که یکی پس از دیگری گریبان آبی پوشان بخصوص کادر پزشکی این باشگاه را می‌گیرد


آسیب دیدگی هایی که ظاهرا به واسطه تمرین‌های فشرده‌ای است که مربی بدنساز انگلیسی برای بازیکنان لحاظ می‌کند بوجود می آید. این طور که به نظر می رسد استقلالی ها در شرایطی سخت تمرینات خود را دنبال می کنند و این حتی به شکلی است که تمرین‌ها گاهی آنقدر پرفشار است که صدای بازیکنان را درمی‌آورد و آنها را در این زمین‌های سفت و ناهموار با مشکل مواجه می‌کند. 


ظاهرا جونز، مربی بدنساز استقلال در برنامه‌های تمرینی که برای بازیکنان در نظر می‌گیرد کیفیت زمین‌های ایران را در نظر نمی‌گیرد و فکر می‌کند در زمین‌های هموار کشورش انگلیس مشغول کار است.البته طبق گفته منصوریان استقلال در شرایط نامناسب تمرینات خود را پیگیری می کند و زمین مناسبی ندارد.


از سوی دیگر جونز، مربی بدنساز استقلال نیز تمریناتی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد که علی الظاهر با کیفیت زمین‌های ایران همخوانی ندارد. حتی وی  در برخی موارد فشار تمرین را به حدی بالا می‌برد که به بازیکنان فشار وارد می‌شود.از طرفی نوع تمرینی آبی ها به این شکل است که یک باره سه روز تمرین پر فشار دارند و بعد از آن دو روز تعطیل هستند .درست همانند تمرین روز گذشته و امروز که آبی ها تعطیل هستند و تنها قرار است بازیکنانی که کمتر به میدان رفتند تمرین کنند.


این شیوه شاید برای فوتبالیست‌های اروپایی به واسطه تمرین در زمین‌های هموار و کاملا استاندارد مشکلی ایجاد نکند اما برای فوتبالیست‌های ایرانی که عموما با مشکل بدنی نیز مواجهند، دردسر خواهد شد. در واقع جونز، مربی انگلیسی استقلال شیوه‌ای را لحاظ می‌کند که خاص فوتبال اروپا بخصوص بازیکنان پرقدرت انگلیسی است اما در فوتبال ایران این شیوه‌ها جواب نمی‌دهد و نتیجه عکس دارد .تعداد مصدومان استقلال می تواند تا حدودی این مسائل را تایید کند.


بارها و بارها نظاره گر مصدومیت بازیکنان استقلال در تمرینات و بازی ها بودیم .از خسرو حیدری و وریا غفوری تا علی قربانی و جابر انصاری و کاوه رضایی. از طرفی هم کمر درد بختیار رحمانی و بهنام برزای را نیز می توان به لیست مصدومان استقلال اضافه کرد .با این حساب می توان نتیجه گرفت که مربی بدنساز استقلال با در نظر گرفتن تمرینات پر فشار باعث مصدومیت پی در پی بازیکنان می شود.


 البته بهتر است منصوریان در این زمینه صحبت هایی را با مربی بدنساز داشته باشد چرا که  مصدومیت های پی در پی تیمش نه به سود او است و نه استقلال وحتی احتمال آسیب دیدگی‌های شدیدتر را نیز می توان پیش بینی کرد.


رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال نیز در این خصوص اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم استقلال از لحاظ قوای جسمانی در شرایط ایده آلی قرار ندارد و در بازی مقابل تیم صبا نیز من متوجه این مساله شدم و از ساکن بازی کردن استقلال می توانستیم متوجه شویم.


وی ادامه داد:مصدومیت های مداوم از نداشتن علم مناسب و درست یک مربی بدنساز سرچشمه می گیرد و با این وجود می توان گفت استقلال مربی بدنساز حرفه ای ندارد و با توجه به علمی که مربی بدنساز استقلال ندارد این آسیب دیدگی ها رخ می دهد .جا دارد بگویم دست نوروزی معاونت پزشکی باشگاه درد نکند که واقعا همیشه به فکر مصدومیت ها بوده و عملکرد فوق العاده ای داشته است در غیر این صورت استقلال ضرری بیش از این می خورد.


مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در همه جای دنیا یک مثلثی متشکل از سرمربی ،مربی بدنساز و پزشک تیم وجود دارد تا همه موارد را مورد بررسی قرار دهند اما این مساله در فوتبال ما وجود ندارد و متاسفانه قوانین حرفه ای رعایت نمی شود .با این حساب می توان گفت استقلال مربی بدنسازی با کارایی بالایی ندارد.





۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن