تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت امیری به وینگر چپ پرسپولیس :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازگشت امیری به وینگر چپ پرسپولیس
وحید امیری با توجه به مصدومیت امید عالیشاه به پست مورد علاقه اش بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر چپ مورد علاقه کارلوس کی‌روش که البته در پرسپولیس به عنوان مهاجم به میدان می رود، در دیدار برابر پیکان به دلیل مصدومیت عالیشاه در پست وینگر به میدان خواهد رفت.
امید عالیشاه در تمرینات این تیم دچار شکستگی دست شده تا جدال با پیکان را از دست دهد و این مساله باعث شده تا امیری بار دیگر به عنوان نزدیک ترین گزینه برای جانشینی این بازیکن شناخته شود. 
وینگر چپ مورد علاقه کارلوس کی‌روش که البته در ترکیب پرسپولیس به عنوان یکی از زوج های هجومی به میدان می رود این هفته با تغییر پست به عنوان وینگر به ترکیب بازخواهد گشت. علی علیپور در صورت بروز این تغییرات به عنوان زوج خط حمله در کنار مهدی طارمی قرار خواهد گرفت تا از سوی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری برای رسیدن به دروازه رحمان احمدی حمایت و تغذیه شود.

16:40  1395/09/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن