تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805186715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت دروازه‌بان جنجالی شکست؛ رنگ دستشکم را باید با استقلالی‌ها هماهنگ کنم؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سکوت دروازه‌بان جنجالی شکست؛ رنگ دستشکم را باید با استقلالی‌ها هماهنگ کنم؟
دروازه بان تیم صبا گفت:دستم را پشت گوشم گذاشتم و به سمت نیمکت استقلال گفتم نمی شنوید که دارند با من چه می کنند؟

سکوت دروازه‌بان جنجالی شکست؛ رنگ دستشکم را باید با استقلالی‌ها هماهنگ کنم؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی استقلال و صبا برای حامد لک با سوژه های زیادی همراه بود و ناسزاهای برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی به او بازتاب های زیادی را برانگیخت.

دروازه بان جنجالی صبا از اتفاقات و شرایطی که بعد از بازی برای او به وجود آمد صحبت کرد.

* ابتدا درباره نحوه بازی صبا صحبت کنید. فکر نمی کنید که خیلی دفاعی بازی کردید؟

اگر سه گل از استقلال می خوردیم هم آدم های خوبی بودیم و هم یک تیم پیشرفته و هجومی. ما جلوی استقلال به بهترین نحو ممکن بازی کردیم و دلیلی نمی بینیم که به کسی پاسخ بدهیم که چطور فوتبال بازی می کنیم. در تمام بازی موقعیت های ما و استقلال برای گل زدن برابر بود و اگر کمی بازیکنان ما دقت می کردند استقلال را در طول بازی می توانستیم ببریم. ما یک بازی منطقی و خوبی را بازی کردیم و اصلا برنامه ای برای دفاع کردن نداشتیم.

* چرا بین تو و تماشاگران اختلاف به وجود آمد؟

من از زمانی که برای گرم کردن به داخل زمین رفتم با واکنش تماشاگران استقلال روبرو شدم و این تقصیر من نیست. حتی یک درصد هم تقصیر من نبود آنها با دیدن من شروع به شعار دادن علیه من و فحاشی کردند. بدون اینکه علت آن را بدانم اما واکنشی نشان ندادم و در طول بازی هم این اتفاقات ادامه پیدا کرد وهنوز هم که هنوز است دلیل آن را نمی دانم که چرا به من شعار دادند و در ادامه به خانواده ام فحاشی کردند.

* پیش از بازی تو با کفش قرمز و دستکش قرمز وارد زمین شدی و این تحریک آمیز بود.

پس تمام تیم هایی که جلوی استقلال بازی می کنند هم با پیراهن قرمز بازی نکنند که آنها تحریک می شوند. این که دلیل نمی شود. من باید باتماشاگران استقلال رنگ دستکش و لباس و کفشم را هماهنگ کنم؟ حالا چون به مذاق تماشاگران استقلال خوش نمی آید علیه من شعار بدهند و فحاشی کنند.

* بین تو و تماشاگران استقلال از قبل مساله ای بود؟

نه هیچ مساله ای نبود و نمی دانم واقعا چرا این اتفاق افتاد و من به ناحق ترین دلیل ممکن در بازی روز جمعه ناسزا شنیدم و علیه من شعار دادند و بیشتر از آن اظهارنظراتی است که بعضی افراد درباره توجیه رفتار تماشاگران استقلال می کنند. کار بد ، کار بد است و نباید آن را توجیه کرد چه از من سر بزند چه از تماشاگر و چه از یک پیشکسوت.

* یکی از همبازی هایت عنوان کرده به خاطر علاقه ات به علی کریمی باعث شده که فحش بخوری.

واقعا این دلیل قانع کننده ای برای این همه شعار و فحاشی بود که من در روز جمعه با آن روبه رو شدم؟ من خانواده ندارم و فکر می کنید از این حرف ها ناراحت نمی شوم؟ قطعا ناراحت می شوم اما باز هم نسبت به این رفتار تماشاگران هیچ واکنشی نشان ندادم.

* اما تو دستت را پشت گوشت می گذاشتی و می گویند این تحریک است.

دستم را پشت گوشم گذاشتم و به سمت نیمکت استقلال گفتم نمی شنوید که دارند با من چه می کنند؟ هیچ واکنشی نمی خواهید نشان دهید؟ من هیچ حرکت تحریک آمیز از خود نشان نداده ام و حتی بعد از بازی هم به خاطر این تماشاگران احترام گذاشتم و حرفی نزدم اما بعضی از این مسایل حدی دارند و بعضی ها طوری اظهار نظر می کنند که انگار ما حتما باید فحش بخوریم و خانواده نداریم و وقتی دو نفر با خودشان حرف می زنند زمین و آسمان را به هم می دوزند که چرا فلانی به ما فحش دادند البته بگویم روی صحبت من به منصوریان نیست چون آقای منصوریان بعد از بازی سمت من آمد و گفت که از من معذرت خواهی می کند اما برخی به جای محکوم کردن این رفتار به نوعی در صحبت های خود از آن حمایت کردند.

* به دنبال محروم کردن تماشاگران استقلال هستید؟

به هیچ وجه. فوتبال با تماشاگر زنده است و واقعا بد است که بخواهیم تماشاگر را محروم کنیم. من اگر هم می خواهم اتفاقی بیفتد جریمه ای برای استقلال در نظر بگیرند نه اینکه تیم را از تماشاگر محروم کنند.

* کادر فنی و همبازیانت هم از تو خیلی حمایت کردند و حتی صمد مرفاوی تا درگیری هم پیش رفت نظرت چیست؟

ما با هم یک خانواده هستیم و اگر مشکلی برای هم پیش بیاید باید هم همچنین رفتاری انجام دهیم من واقعا از آقای مرفاوی تشکر می کنم که تمام قد پشت من ایستاد و مربیگری و معلمی را به طور کامل به من یاد داد و آقای الهامی که تمام این مدت از من حمایت کرده است و سایر همبازیانم. اصلا نمی خواستم چنین جوی پیش بیاید و من یک درصد هم مقصر آن نیستم. این افراد خودشان استقلالی هستند به خصوص آقای مرفاوی و چون حق را دید نتوانست سکوت کند.

* عادل فردوسی پور در طول گزارشش خیلی درباره تو صحبت کرد اظهارنظرات مختلفی خارج از مسایل فنی درباره تو گفت.

من گزارش او را نشنیدم اما به من گفتند که درباره من کلی حرف زده است. من عادل را دوست دارم و همیشه به او احترام می گذارم. اگر هم حرفی زده قطعا صلاح دیده که در آن مقطع درباره آن موضوع حرف بزند.

* واقعا فکر نمی کنی که داور باید زودتر به تو کارت می داد؟

آقای صالحی بهترین نوع داوری را انجام داد و کارت زردش را هم به من داد. من کشاله پایم درد می کرد و با درد داشتم بازی می کردم و این را کسی خبر نداشت و اگر در زدن ضربات کمی نه خیلی زیاد تاخیر داشتم به خاطر درد پایم بود. من نه اهل وقت تلف کردن هستم و نه از این کار خوشم می آید و دلیلی نمی دیدم برای این بازی وقت تلف کنم چون ما به راحتی بازی استقلال را در اختیار گرفته بودیم و خطری روی دروازه ما مواجه نمی شد.

* ماجرای رفتنت به سوئد به کجا کشید؟

من باید با مدیران صبا جلسه ای داشته باشم و درباره این پیشنهاد با هم صحبت کنیم. آنها حرف هایی دارند و من هم حرف هایی و باید با هم دنبال یک راهکار باشیم. من به دنبال بازگشت به تیم ملی هستم و می خواهم آقای کی روش من را ببیند. شاید در گذشته اشتباهی کردم اما بارها درباره آن معذرت خواستم و اکنون دوباره از آقای کی روش معذرت خواهی می کنم. شاید رفتن به سوئداز نظر مالی برای من هیچ شرایطی را مهیا نکند اما احساس می کنم از نظر فنی می تواند به من کمک کند.  حالا باید بنشینم و تصمیم بگیریم که در این مقطع و در این سن و سال باید این پیشنهاد را بپذیریم یا نه اما چیزی که برای من مهم است این است که وقتی فیلم بازی های من را آنها دیدند توانستم نظرشان را جلب کنم. البته این مساله برای من چندان هم عجیب نیست چون در سن 18 سالگی باشگاه بشیکتاش ترکیه من را می خواست و مدیران وقت صبا اجازه رفتن به من ندادند.

منبع: کاپ




۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن