تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعت مچی 396 هزار دلاری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: شرکت سوئیسی «راجر دوبویس» که در زمینه تولید ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت فعالیت می‌کند، یک ساعت مچی ساخته است که احتمالا می‌تواند گران ترین ساعت موجود در جهان باشد.

این ساعت مچی هوشمند که فروش آن از ژانویه 2017 آغاز می‌شود Excalibur Quatuor نام دارد و سیستم مکانیکی آن به گونه‌ای طراحی شده است که نه تنها می‌تواند بدون تاثیر گرفتن از اثرات نیروی گرانش عمل کند، بلکه یک پوشش از فلز کبالت هم برای آن در نظر گرفته شده است تا یکی از دقیق‌ترین زمان‌سنج‌های جهان باشد.
 

ساعت مچی 396 هزار دلاری



این ساعت مچی ضدآب می‌تواند تا عمق 50 متری با شما شنا کند و صفحه آن با قطر 48 میلیمتر ساخته شده است. بخش پشتی بدنه این ساعت مچی از آلیاژ کروم کبالت ساخته شده است که بسیار مقاوم است. این ساعت مچی قابلیت‌هایی مانند استحکام بالا در مقابل فشار شدید، سازگاری با دمای محیط پیرامون، و مقاومت در مقابل آسیب‌دیدگی‌های شدید را ارایه می‌دهد.

آلیاژ کروم کبالت در توربین‌های گازی، موتورهای سنگین، سیستم‌های مهندسی فضایی، تجهیزات فضانوردی، ایمپلنت‌های ارتوپدی، و ایمپلنت‌های دندانپزشکی کاربرد دارد و این نخستین باری است که از فلز مذکور برای ساخت یک ساعت لوکس استفاده می‌شود.
 

ساعت مچی 396 هزار دلاری





بخش داخلی این ساعت مچی 590 قطعه مجزا را شامل می‌شود که روی آن استاندارد آرم Poinçon ژنو برای تنظیم دقیق‌ترین ساعت حک شده است.

از این ساعت مچی لوکس تعداد محدودی ساخته شده است و مردم در صورت تمایل می‌توانند هر کدام از آنها را از ابتدای سال 2017 میلادی با قیمت 396 هزار دلار خریداری کنند.
 

ساعت مچی 396 هزار دلاری








۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن