تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک:حرف‌های افتخاری‌ برایم قابل‌احترام است :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لک:حرف‌های افتخاری‌ برایم قابل‌احترام است
گلر صبا در رابطه با درگیری اش با هواداران استقلال می گوید اتفاق خاصی نیفتاد و هر مساله ای که پیش آمد مربوط به شرایط بازی بود.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه  آزادی، حامد لک درباره نظر مدیرعامل استقلال مبنی بر اینکه وی حرفه‌ای‌گری نکرده است گفت: حرف خاصی ندارم اما نظر ایشان برای من قابل احترام است.
او درباره اتفاقاتی که بین او و هواداران استقلال پیش افتاد گفت: مساله خاصی پیش نیامد و هرآنچه که پیش آمد مربوط به شرایط بازی بود.
وی درباره بازی گفت: بازی خوبی بود ما به خوبی توانستیم در این بازی حضور پیدا کنیم اما زمانی که به پنالتی رسید نتوانستیم مقاومت کنیم و نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال استقلال هم پنالتی تمرین کرده بود ما نمی دانستیم که بازی به پنالتی می کشد را خیر. ممکن بود در 90 دقیقه هم دروازه ما باز شود اما اتفاقات به گونه ای پیش رفت که تا آخرین لحظه مقاومت کنیم.
وی درباره پیشنهادات خود گفت: چند پیشنهاد دارم اما در حال بررسی اوضاع هستم تا ببینم چه اتفاقاتی پیش می آید. اکنون در حال بررسی وضعیت مالی و امکانات باشگاه های مورد نظر هستم تا نتیجه نهایی را بگیرم.

19:52  1395/08/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن