تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله هاشمی رفسنجانی : مرحومه دباغ کارنامه بسیار درخشانی در مبارزه و مقاومت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت الله هاشمی رفسنجانی : مرحومه دباغ کارنامه بسیار درخشانی در مبارزه و مقاومت دارد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ گفت: مرحومه دباغ کارنامه بسیار درخشانی در مبارزه و مقاومت دارد.
به گزارش نامه نیوز ، آیت الله هاشمی رفسنجانی در این پیام آورده است: درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ باعث تاسف و تاثر خاطر گردید، بانوی بزرگواری که کارنامه بسیار درخشانی در مبارزه و مقاومت دارد، و پس از پیروزی انقلاب نیز در هر سنگری، منشا اثر بوده تا جامعه باور کند که زنان مسلمان، مدیران کارآمدی هستند.


وی در این پیام آورده است: با آرزوی علو درجات، برای آن فقیده سعیده، صبر و اجر بازماندگان را از خدای متعال خواستارم و به خانواده محترم، به خصوص دخترشان، تسلیت می گویم. 
مرضیه حدیدچی (معروف به طاهره دباغ) از مبارزان انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه ) در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) درگذشت .


مرحوم دباغ از زندانیان سیاسی، فعال مبارز مسلحانه با حکومت پهلوی قبل از انقلاب ایران و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از بنیان‌گذاران سپاه پاسداران است.


وی در سال 1318 در همدان بدنیا آمد، سه دوره نماینده مردم تهران و همدان در مجلس شورای اسلامی بود . همچنین در سال های اخیر از اعضای شورای مرکزی جمعیت زنان انقلاب اسلامی و مدرس واحد معارف اسلامی دانشگاه علم و صنعت بود.


مرحوم دباغ که نشان ایثار داشت به همراه آیت الله جوادی آملی و محمد جواد لاریجانی یکی از سه نماینده‌ای بود که پیام امام خمینی (ره) را به گورباچف رساند.






منبع: ایرنا


۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن