تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798570309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورمحمدی : شکل‌گیری بزرگ‌ترین فسادهای اقتصادی در تعاونی‌ها/ بانک‌ها راهکار خروج از فشار طراحی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پورمحمدی : شکل‌گیری بزرگ‌ترین فسادهای اقتصادی در تعاونی‌ها/ بانک‌ها راهکار خروج از فشار طراحی کنند
وزیر دادگستری با اشاره به فسادهای اقتصادی که در کشور صورت گرفته است، گفت: تقریبا بزرگ‌ترین فسادهای امروز کشور در موسسه‌هایی با عنوان تعاونی شکل گرفته است.
به گزارش نامه نیوز ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد در تالار اندیشه استانداری با اشاره با اینکه ایران در وضعیت ثبات و امنیت قرار گرفته و کشورهای دیگر نیز بر این امر اذعان دارند، اظهار داشت: اگر امروز ایران در منطقه کشوری مقتدر است به دلیل عبور از بحران‌های اقتصادی است.


وی با اشاره به تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که علیه ایران صورت گرفته و آمریکایی‌ها بارها به این موضوع اعتراف کرده‌اند، بیان کرد: گرچه از تحریم‌ها آسیب‌های بسیاری دیدیم اما اقتصاد ایران از پا درنیامد و روند توسعه و پیشرفت کشور متوقف نشد و حتی بحران نفت نیز با توجه به نفتی بودن اقتصاد کشور ما، نتوانست کشور را زمین‌گیر کند.


پورمحمدی خاطرنشان کرد: در بحران نفت کشورهای دارای بنیه اقتصادی قوی با مشکل مواجه شدند و اقتصاد بسیاری از آنها نابود شد اما ایران با مدیریت این بحران توانست شاخص‌های مثبت اقتصادی ارائه دهد.


وزیر دادگستری تصریح کرد: در مسیر توسعه اقتصادی باید نقشه جامع داشته باشیم و آمایش و نظارت و رقابت و ... همه در جای خود مشخص باشد تا شاهد بروز مشکلات اقتصادی از جمله فساد اقتصادی نباشیم.


پورمحمدی عنوان کرد: امروز تقریبا بزرگ‌ترین فسادهای اقتصادی در موسسه‌هایی شکل گرفته که دارای عنوان تعاونی هستند و این موضوع بر اهمیت موضوع نظارت در این بخش دلالت دارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با مشکلاتی که تولیدکنندگان و صنعتگران با آن مواجه هستند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید به کمک آنها بیایند و کمک کنند تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد و تولید و صادرات متوقف نشود.


پورمحمدی ادامه داد: بانک‌ها فشارهای بسیاری را تحمل کرده‌اند اما در هر حال باید قدرت انعطاف و تعامل بیشتری داشته باشند و باید برای خروج از وضعیت رکود اقتصادی راهکار طراحی کنند تا بتوان با استفاده از کمک آنها، از بحران‌های موجود عبور کرد.


پورمحمدی تاکید کرد: همین تعامل‌ها جایگاه و قدرت ایران در منطقه را ثبات بخشیده و این ثبات سبب شده فضای جهانی را بپذیرد و وقایعی نظیر انتخابات آمریکا و ... برخی واقعیت‌های درون کشور ما را آشکار کرد.


وی افزود: جایگاه و قدرت تاثیرگذاری ایران باید پذیرفته شود و این واقعیتی اجتناب‌ناپذیر است و جامعه جهانی بر موضوع توانمندی و تاثیرگذاری ایران اتفاق دارند و اگر اقتصاد ایران اقتصادی ضعیف و ناپایدار بود، این جایگاه به دست نمی‌آمد.


پورمحمدی اظهار داشت: تصوری که دنیا از ایران دارد، نشأت گرفته از اقتصاد پایدار و قوی ایران است و از آنجا که جامعه جهانی درگیر توهم نیست، نمی‌توان قدرت اقتصادی ایران را توهم دانست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمارهای ارائه شده در این جلسه توسط مسؤولان استان یزد، عنوان کرد: این آمارها حکایت از رشد و حرکت مقبول در مجموعه مدیریتی، اجرایی و برنامه‌ریزی و بخش خصوصی استان یزد دارد و نشان می‌دهد که استان یزد در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برنامه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.


وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: یزد می‌تواند تابلوی کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد و فعالیت‌های انجام شده نشان می‌دهد که بستر و زمینه رشد و ظرفیت‌های کشور در اقتصاد مقاومتی بالاست.


وی همچنین با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: مردم ایران با دلدادگی و مشقت فراوان برای زیارت عتبات و عالیت اقدام کردند و این اقدام بی‌نظیر آنها نشانگر معرفت و ارادت به اهل‌بیت (ع) است و امیدواریم خداوند متعال روحیه بندگی، ایثار و شهادت‌طلبی را در ما پر فروع کند.






منبع: فارس


۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن