تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین اظهارات هیلاری کلینتون پس از شکست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: هیلاری کلینتون به‌رغم شکست در انتخابات ریاست جمهوری، در مراسمی در واشنگتن خواستار احیای مبارزه برای یک ایالات متحده فراگیر شد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد؛ «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در اولین اظهارات علنی پس از شکست انتخاباتی از دونالد ترامپ، گفت که بسیاری از آمریکایی‌ها از او می‌پرسند که آیا پیروزی نامزد جمهوری‌خواهان به معنای آن است که آمریکایی‌ که آنها به آن فکر می‌کنند نابود شده است یا خیر.   

نامزد دموکرات‌ها می‌گوید، نتیجه انتخابات بسیاری از مردم آمریکا را به تامل انداخته است.
 

اولین سخنرانی رسمی کلینتون پس از شکست

 

او گفت: اذعان می‌کنم که امشب آمدن به این جا برایم کار آسانی نبود. در ظرف هفته گذشته چند دفعه می‌خواستم که یک کتاب خوب بردارم، چمباتمه بزنم و دیگر از منزلم خارج نشوم. درک می‌کنم که خیلی‌ها از پیروزی ترامپ احساس یاس و ناامیدی می‌کنند اما دموکرات‌ها نباید تسلیم شوند.

هیلاری کلینتون ادامه داد: آمریکا ارزش آن را دارد. بچه‌های ما ارزش آن را دارند. به کشورمان اعتقاد داشته باشیم. بیایید برای ارزش‌هایمان بجنگیم و هرگز تسلیم نشویم.

کلینتون پیشتر با انتقاد از جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی طرح تحقیقات دوباره از پرونده ایملیش از سوی این آژانس اطلاعاتی را در شکستش برابر دونالد ترامپ موثر دانسته بود. از زمان پیروزی دونالد ترامپ، در چند شهر آمریکا تجمعات اعتراضی برگزار شده است.

گفتنی است سخنرانی کلینتون نخستین سخنرانی عمومی او پس از شکست در انتخابات هفته گذشته بود. هیلاری کلینتون چهارشنبه هفته گذشت در جریان یک سخنرانی کوتاه در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود در نیویورک ، نتایج انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفت.




۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن