تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812994462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت: جام جهانی، کمی دیرتر! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: یادداشت: جام جهانی، کمی دیرتر!
«این میزبانی نه تنها به مالزی، بلکه به فوتبال و فیفا ضربه می‌زند.» جمله ای حکیمانه از سرمربی پرتغالی ایران از پیش، پیش بینی آنچه در مالزی روی خواهد داد .

به گزارش "ورزش سه"، زمین باتلاقی عبدالرحمن کاری کرده بود که بازی کردن مقابل آرژانتین و مسی به مراتب ساده تر از مصاف با سوریه به نظر برسد. حربه ای که به نظر می رسد زیر سر قطری ها برای جلوگیری از فرار ایران در صدر جدول A رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 بود و اتفاقا کارگر هم افتاد.
حالا ایران دور برگشت را بارویارویی مقابل قطر آغاز می کند . البته نتایج ضعیف دور رفت عنابی های پولدار را از راهیابی به جام جهانی خیلی دور کرده است اما باید باور داشت آنها در اولین بازی دور برگشت مسابقات، علاوه بر حس انتقام جویی بابت شکست تلخ دقایق پایانی و شاید تلافی حواشی و درگیری های آن مسابقه، در بازی مرگ و زندگی به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان خواهند آمد و همین مساله جدال با قطری ها را در دوحه سخت تر از همیشه خواهد کرد.
صدرنشینی گول زننده در پایان دور رفت انتخابی جام جهانی در گروه A قاره آسیا اگر با خوش خیالی از صعود راحت و زودهنگاه همراه شود (که انگار پس از پیروزی برابر کره در تهران اینگونه هم شد) رسیدن به جام جهانی روسیه را اگر دور نکند لااقل به تاخیر خواهد انداخت. هرچند این برای تیمی که به شایستگی و با فاصله، عملکرد به مراتب بهتری از رقبا درون زمین داشته دور از ذهن به نظر برسد اما وقایع بیرون از زمین می تواند چالشی بزرگ بر سر راه تیم یکدست و دوست داشتنی کی روش باشد.
نویسنده: مهدی بشکنی

11:24  1395/08/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن