تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تماس پوتین و ترامپ پیش از تحلیف


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: سخنگوی کرملین اعلام کرد، احتمال تماس رییس جمهوری روسیه و رییس جمهوری منتخب آمریکا قبل از برگزاری مراسم تحلیف ترامپ منتفی نیست.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد: من اطلاعی در این باره ندارم که تماسی میان ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا تا پیش از برگزاری مراسم تحلیف انجام شود اما احتمال چنین رویدادی منتفی نیست.
پسکوف همچنین گفت که طرف روسی پیش از این پیام تبریکی به ترامپ فرستاده است.
از سوی دیگر، ماریا زاخارووا، سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه گفت: مسکو با حامیان هر دو کاندیدا در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تماس هایی داشته اما هرگز در کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله نکرده است.
زاخارووا خاطرنشان کرد: حامیان کلینتون چندین بار به مسکو سفر کرده اند اما این سفر اهمیت خاصی نداشته و یک تعامل دیپلماتیک روتین بوده است.
وی ادامه داد: موضوع این است که ما تماس هایی با حامیان ترامپ و کلینتون داشته ایم.
در همین حال سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در بخش دیگری از اظهارات خود، خبر ممنوع الورود شدن مایکل مک فال، سفیر پیشین واشنگتن در مسکو را تأیید کرد.
پیش تر، این سفیر پیشین واشنگتن در مسکو اعلام کرده بود که دولت روسیه ورود وی به خاک این کشور را ممنوع اعلام کرده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ممنوعیت ورود مایکل مک فال درحالی است که پیش از این نیز مقام های روسیه در واکنش به اقدام مشابه آمریکا، تحریم هایی را علیه برخی از مقام های کنونی و پیشین آمریکایی اعمال کرده اند.
منابعی در دستگاه دیپلماسی این کشور اعلام کرده اند ...
[ مشاهده متن کامل احتمال تماس پوتین و ترامپ پیش از تحلیف در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]اخبار پیشنهادی:





چهارشنبه ، ۲۶آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن