تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار وزارت بهداشت نسبت به تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی و علایم تنفسی در افراد حساس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هشدار وزارت بهداشت نسبت به تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی و علایم تنفسی در افراد حساس
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نسبت به احتمال افزایش بروز علایم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماری‌های قلبی،ریوی به دنبال آلودگی شدید هوای تهران هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز : خسرو صادق‌نیت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به گزارش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا درخصوص افزایش شاخص آلودگی هوای 
هشدار وزارت بهداشت نسبت به تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی و علایم تنفسی در افراد حساس
تهران به 146 برای ذرات 2.5 میکرون اظهار کرد: این شاخص نشان دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و شرایط هشدار است.


 در این وضعیت احتمال افزایش بروز علایم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماری‌های قلبی ریوی وجود دارد.


وی افزود:توصیه می‌شود گروه‌های حساس از جمله خردسالان،سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی ریوی از حضور در فضاهای باز پرهیز کرده و در موارد ضروری حضور خود را به حداقل کاهش دهند.همچنین از فعالیت‌های سنگین و طولانی مدت خارج از منزل خودداری کنند. با رعایت این نکات می توان احتمال بروز علایم و عوارض نگران‌کننده را به حداقل کاهش داد.


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ادامه به سایر گروه های جامعه توصیه کرد که فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل خود را کاهش دهند.


وی در ادامه اضافه کرد: در صورت افزایش شاخص‌های آلودگی هوا به بیش از 200 شرایط به مرحله اضطراری می‌رسد. همچنین اگر این شاخص‌ها از عدد 300 بگذرند در وضعیت خطرناک و بحرانی قرار می گیریم.


صادق نیا همچنین برخی مطالب منتشرشده به نقل از او درباره مقاوم بودن ریه دانش آموزان دبیرستانی در برابر آلودگی هوا را تکذیب کرد.








۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن