تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممبینی: فکر می‌کنم گل ایران آفساید نبود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: هدایت ممبینی پس از پایان دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: متأسفانه زمین کیفیت مسابقه را گرفت و فکر می‌کنم گلی که ما زدیم آفساید نبود. البته من باید فیلم بازی را حتماً دوباره ببینم و نظر قطعی را روی فیلم بدهم.


وی در خصوص داوری نیز گفت: من چون ناظر AFC و فیفا هستم نمی‌توانم در مورد داوری نظر بدهم، ولی واقعیت این است که کنترل امکانات زمین در اختیار ما نبود، به خصوص که مسئولان باید روی این موضوعات نظاره کنند، علی‌الخصوص برای تیم‌هایی که تکنیکی هستند. من کمتر چنین صحنه‌هایی را درفوتبال دیده بودم.


ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه‌ای برای اعتراض به AFC دارد یا خیر، گفت:مکاتباتی صورت خواهیم داد و پیگیر هستیم. ما قبل از بازی مشکلات را بازگو کردیم و بعد از بازی این کار را خواهیم کرد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مالزی مبنی بر اینکه آیا قبول دارید امروز زمین حریف ایران بود، گفت: قطعاً همین‌طور است، ما قبل از بازی دغدغه داشتیم که زمین سد محکمی برای ما باشد و این زمین برای فوتبال در سال 2016 کمی عجیب به نظر می‌رسد.


ممبینی در پایان در خصوص اینکه چرا ورزشگاه صندلی نداشت و این مغایر با قوانین AFC است گفت: کمیته مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا باید پاسخگوی این مسئله باشد، چون خلاف قوانین عمل شده است.




۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن