تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812876960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه موقت داران: شورای نگهبان ابزاری برای حفظ موجودیت نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه موقت داران:شورای نگهبان ابزاری برای حفظ موجودیت نظام اسلامی است
خبرگزاری فارس: شورای نگهبان ابزاری برای حفظ موجودیت نظام اسلامی است
خطیب جمعه داران با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: وجود این نهاد ابزاری مناسب برای حفظ موجودیت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از داران، حجت‌الاسلام عبدالمجید گشول امام‌جمعه موقت داران در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، زهد، آزادگی و وارستگی را سه شاخص مهم در زندگی دانست و بیان داشت: با عمل به این سه شاخص همه امور زندگی در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد. وی با اشاره به اهمیت شکرگزاری در محضر پروردگار، عمل به آن را نشانه رسیدن به زهد دانست و ترک آن را موجب افتادن در مسیر حرام بیان کرد. امام‌جمعه موقت داران با اشاره به زهد در کلام امیرالمؤمنین(ع)، قناعت ایشان را نشانه بارزی از زهد در کلام ایشان دانست. وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به خطبه 80 نهج‌البلاغه بر اهمیت ذکر الهی تأکید کرد و بیان داشت: نماز جمعه ابزاری مناسب برای ذکر الهی است. امام‌جمعه موقت داران با گرامیداشت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: کمک به بهزیستی از بهترین عبادات است. خطیب جمعه داران با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: وجود این نهاد ابزاری مناسب برای حفظ موجودیت نظام اسلامی است. امام‌جمعه موقت داران در پایان خطبه‌ها با اشاره به پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، به بیانات امام خمینی(ره) در این‌ باره اشاره کرد و بیان داشت: نباید از یاد برد که دشمن همیشه در کمین نظام اسلامی است.

انتهای پیام/63060/ت20

95/04/25 :: 16:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن