تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816909096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع صدها هزار بسيجي سراسر كشور در هفته بسيج


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجتماع صدها هزار بسيجي سراسر كشور در هفته بسيج
انقلاب ما با اين نسخه ضربات مهلکي را به استکبار زد و امروز همه دنيا شاهد فروپاشي اردوگاه غرب هستند و صداي شکسته شدن ليبرال دموکراسي در همه جاي آنان شنيده مي‌شود و ما بايد مصمم‌تر راه خود را ادامه دهيم.
به گزارش خبرنگار «جوان»، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري که به مناسبت هفته بسيج برگزار شد، گفت: 37 سال از فرمان تاريخي امام(ره) براي تشکيل بسيج گذشت و امروز براي همه ثابت شد اين نسخه شفابخش يک نسخه نظريه‌پردازي ذهني نيست بلکه يک راهکار عملياتي و قابل پياده شدن براي رهايي همه ملت‌ها از بند زور و ظلم و استکبار است.

سردار محمدرضا نقدي اظهار داشت: هفته بسيج امسال با شعار «تا انقلاب مهدي نهضت ادامه دارد»، آغاز خواهد شد و عنواني که براي اين هفته در نظر گرفته شده «بسيج، انقلابي و خدمتگزار» است.
وي افزود: از روز اربعين هفته بسيج آغاز خواهد شد و ما در شب اربعين مراسم تجليل از خانواده‌ معظم شهداي مدافع حرم را خواهيم داشت و بنا داريم يک سنت جديد را در اين سال پايه‌گذاري کنيم و آن هم راهپيمايي جاماندگان از زيارت اربعين است که اين راهپيمايي توسط بسيجيان کشور به سمت اماکن متبرکه انجام خواهد شد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه کرد: روز دوشنبه اول آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و ظلم‌ستيزي نامگذاري شده است که در اين روز گفت‌وگوي نخبگان بسيجي با دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور را خواهيم داشت. همچنين در اين روز 500 مهد قرآن بسيج با عنوان طلوع نسل نور افتتاح خواهد شد که اين کار به همت بسيج جامعه زنان صورت خواهد گرفت. البته در سال‌هاي گذشته 2 هزار و 500 مهد قرآني افتتاح شده است.

وي اظهار داشت: سه‌شنبه دوم آذر با عنوان بسيج، ‌انقلابي‌گري و پيشرفت نامگذاري شده که در اين روز حضور نخبگان سياسي و فرهنگي را در دانشگاه‌ها خواهيم داشت. برنامه محوري اين روز در دانشگاه علامه خواهد بود. همچنين يک جشنواره علمي نيز در دانشگاه شريف برگزار خواهد شد که در آن اختراعات و ابتکارات نخبگان بسيجي ارائه و از نفرات برتر تقدير خواهد شد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: روز چهارشنبه سوم آذرماه با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و کارآفريني نامگذاري شده است. در اين روز مهم‌ترين برنامه هفته بسيج را خواهيم داشت که فرماندهان بسيجي برگزيده سراسر کشور به ويژه فرماندهان دانش‌آموزي، دانشجويي، ‌گروه‌هاي جهادي، پادگان و زيارتگاه‌هاي نور و طرح ولايت دانشجويي با فرمانده معظم کل قوا ديدار خواهند کرد.

سردار نقدي گفت: روز پنج‌شنبه چهارم آذر نيز به عنوان روز بسيج، انقلابي‌گري و ايثار نامگذاري شده است که در اين روز جشنواره مالک اشتر بسيج با حضور هزار نفر از فرماندهان پايگاه‌هاي نمونه بسيج از سراسر کشور در سالن 5 آذر بسيج برگزار خواهد شد. برگزاري يادواره شهداي محله، قرائت دعاي کميل در کربلا و عطرافشاني مزار شهدا از برنامه‌هاي ديگري است که در اين روز برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: روز جمعه پنجم آذر هم با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و اقتدار جهاني نامگذاري شده که در اين روز برگزاري دعاي ندبه در کربلا، اجتماع بزرگ بسيجيان(مدافعان حرم) با حضور صدها هزار بسيجي همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنين در اين روز رزمايش بسيجيان در هرمزگان برگزار خواهد شد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: روز شنبه ششم آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و مبارزه با فساد و اشرافي‌گري نامگذاري شده که در اين روز شاهد افتتاح نمايشگاه قطب‌هاي صنايع تبديلي و اقتصاد مقاومتي خواهيم بود. همچنين در اين روز واکسيناسيون 14 هزار قطعه دام توسط بسيجيان انجام خواهد شد.  سردار نقدي ادامه داد: برگزاري همايش طلايه‌داران اقتصاد مقاومتي و دانشگاه تربيت مدرس و همچنين برگزاري همايش و نمايشگاه مبارزه با فساد در دانشگاه شهيد بهشتي از برنامه‌هاي ديگري است که در روز شنبه ششم آذر برگزار مي‌شود.

وي در ادامه در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در خصوص اينکه انقلابي‌گري در بسيج به چه شکلي تعريف مي‌شود، گفت: ما دو خصوصيت برجسته براي يک عنصر انقلابي مي‌شناسيم که البته اينها قابل توسعه به پنج خصوصيت است که مقام معظم رهبري بيان فرمودند. يکي از اين خصوصيات بحث دشمن‌شناسي و دشمن‌ستيزي است و خصوصيات بعدي مسئله ارزش‌مداري و ولايتمداري است که يک بسيجي بايد به آن توجه داشته باشد.

سردار نقدي در ادامه در پاسخ به سؤال ديگري پيرامون نقش بسيج در مبارزه با تروريسم گفت: امريکايي‌ها هم در شرق کشور اردوگاه‌هايي را براي آموزش تروريست دارند و هم در غرب مراکزي را در اين راستا به وجود آوردند و سرمايه‌گذاري‌اي که آنها در اين رابطه انجام مي‌دهند کمتر از سرمايه‌گذاري‌اي که در عراق و سوريه دارند نيست ولي با توانمندي‌هايي که وجود دارد اين توطئه‌هاي آنها خنثي مي‌شود.

وي افزود: ما حتي بسيجياني را داريم که مانند شهيد فهميده وقتي يک انتحاري را شناسايي مي‌کنند آن را در آغوش مي‌گيرند و خودشان تکه و پاره مي‌شوند تا به مردم‌ آسيب نرسد.  وي در ادامه در رابطه با تحول بسيج در حوزه‌هاي اقتصادي گفت: طرح‌هاي حرکت‌هاي تحول‌آفريني آماده است، به دولت قبل هم ارائه شد، ولي موفق به استفاده از اين ظرفيت نشدند. به اين دولت هم ارائه شده است. اگر دولت از لاک اداري و ديوان‌سالاري خودش دربيايد مي‌تواند از اين ظرفيت مردمي استفاده کند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه تأکيد کرد: ما 344 هزار حلقه تربيتي در مساجد، ‌دانشگاه‌ها و مدارس داريم که يکي از مسائلي که دنبال مي‌کنند بحث سبک زندگي ايراني اسلامي است.
وي افزود: مشکل ما اين است که الگوي اسلامي ايراني پيشرفت را درست اجرا نکرديم و از الگوهاي ديگر استفاده کرده‌ايم. يکي از محورهاي اساسي الگوي ايراني اسلامي پيشرفت مشارکت مردم در اداره کشور است و مردم ما آمادگي لازم را دارند که در اين راستا کمک کنند.
نقدي در خاتمه با اشاره به نقش بسيج در عرصه‌هاي مختلف گفت: اگر سيستم‌هاي اداري ما بتواند ارزش بسيج را خوب درک کنند مي‌توانند در کار خود موفق باشند. همچنين اقتصاد مقاومتي هم مي‌تواند به خوبي با فرهنگ بسيج اجرا شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن