تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیم زاده: نباید سوریه را دست کم بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: منصور ابراهیم‌زاده در خصوص دیدار فردای تیم ملی ایران و سوریه اظهار داشت: در این بازی نقش بازیکنان جوان و تکتیکی که می‌توانند از دفاع حریف خطا بگیرند تأثیرگذار است. ضربات ایستگاهی خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. در نهایت چه از نظر نفری و چه از نظر کار گروهی ایران تیم برتر زمین است.

وی افزود: نباید سوریه را دست کم بگیریم، چرا که آنها مسابقات لیگ ندارند و در اکثر مواقع در اردو هستند. سوریه تقریباً مانند یک تیم باشگاهی است و بازیکنانش همیشه در کنار هم هستند و هماهنگی بیشتری نسبت به دوره‌های قبل دارند.

ابراهیم‌زاده در مورد عدم حضور چند بازیکن اصلی تیم ملی در این دیدار عنوان کرد: بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین نفرات اصلی شوند و خیلی هم با قدرت کار کنند.

سرمربی مس کرمان در ادامه در مورد شکست روز گذشته این تیم مقابل سپیدرود رشت گفت: در این دیدار باز هم آسیب دیدگی بازیکنانمان گریبان ما را گرفت. قبل از شروع بازی احمد زنده‌ رود در حال گرم کردن مصدوم شد و مجبور شدیم از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم. درست است بازی را واگذار کردیم، ولی مستحق باخت نبودیم.

وی تأکید کرد: از بازیکنان جوانی که استفاده کردیم راضی هستم و آینده خوبی را برای آنها پیش‌بینی می‌کنم. دیدگاهمان این است که در رده‌های بالای جدول حضور داشته باشیم و برای این کار نباید امتیازات را از دست بدهیم.



۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن