تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798354751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطهری: می‌خواهیم با یک نتیجه خوب پرسپولیس را شکست بدهیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مطهری: می‌خواهیم با یک نتیجه خوب پرسپولیس را شکست بدهیم
مربی تیم پیکان گفت: اگر پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد، ما هم جزو سه تیمی هستیم که بیشترین گل زده را دارد.
به گزارش نامه نیوز ، حمید مطهری، دستیار مجید جلالی در تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود در خصوص شرایط این تیم گفت: باتوجه به تعطیلی لیگ، تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و بازیکنان نیز شرایط خوبی دارند. البته نباید فراموش کرد که این وقفه‌ها بازیکنان را از شرایط خوب دور می‌کند و مربیان برای رساندن بازیکنان تیم به شرایط ایده‌آل مسابقه کار سختی دارند. با این حال ما در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و خوشبختانه تمام تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.

او ادامه داد: پیکان امسال با وجود هزینه کمی که کرده اما نتایج خوبی گرفته است. باشگاه پیکان در این فصل نسبت به گذشته خیلی کمتر هزینه کرده است اما با این وجود از نظر نتیجه گرفتن در قیاس با گذشته بهتر عمل کرده‌ایم که در این رابطه باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. آقای شیعی همواره سعی در انتقال آرامش به تیم دارد و در تمام مدت زمان فعالیت ما در پیکان تا الان، بدون دغدغه و در آرامش کامل کار کرده‌ایم.

مربی جوان پیکان در خصوص روند خوب این تیم در لیگ فصل جاری نیز اظهار داشت: ما در ابتدای فصل به دلیل ناهماهنگی بازیکنان و البته بدشانسی، نتایج خوبی نگرفتیم اما به مرور به روند خوبی رسیدیم و با کسب اولین برد روی روال افتادیم و توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و الان هم جایگاه خوبی در جدول داریم. متاسفانه پیکان در سال‌های قبل همیشه مانند آسانسور لیگ بوده که بعد از صعود دوباره به دسته پایین سقوط می‌کرد. هدف اصلی ما در این فصل حفظ تیم در شرایط خوب است و قطعاً سال بعد اهداف بزرگتری را دنبال خواهیم کرد.

تیم پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود. دستیار مجید جلالی در رابطه به آن بازی نیز عنوان کرد: بدون اغراق پرسپولیس یک تیم بسیار عالی است که فوتبال خیلی خوب و منظمی را بازی می‌کند. نقطه ضعف سال گذشته آنها در خط دفاعی در این فصل تبدیل به نقطه قوتشان شده و بدون تردید پرسپولیس در کنار تراکتورسازی و استقلال مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم‌ها به دلیل هزینه زیادی که ابتدای فصل کرده‌ و مهره‌های خوب و گران قیمتی که دارند همیشه مدعی هستند اما پرسپولیس در این فصل از نظر شکل بازی هم بسیار قدرتمند نشان داده و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. در حال حاضر زود است که بخواهیم راجع به بازی مقابل پرسپولیس حرف بزنیم اما من امیدوارم در آن بازی شرایط خوبی داشته باشیم و شاهد یک دیدار تماشاگرپسند و جذاب باشیم.

مطهری در واکنش به آمار بسیار خوب پرسپولیس در خط دفاعی و صدرنشینی این تیم تصریح کرد: اگر پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد، ما هم جزو سه تیمی هستیم که بیشترین گل زده را دارد. درست است که پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ است اما مطمئن باشید ما هم حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود. پرسپولیس تیم مورد علاقه من است و خودم در آن تیم بازی کرده‌ام، ولی امیدوارم در روز بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم با یک نتیجه خوب این تیم قدرتمند را مغلوب کنیم.

گادوین منشا، مهاجم آفریقایی تیم پیکان با ۵ گل زده در رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ قرار دارد. دستیار مجید جلالی در واکنش به عملکرد خوب مهاجم خارجی این تیم خاطرنشان کرد: آقای جلالی و کادرفنی تیم، برای انتخاب بازیکنان خارجی حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و ما هیچ وقت بدون بررسی همه جوانب یک بازیکن خارجی را انتخاب نمی‌کنیم. بدون اغراق می‌گویم که امسال تاکنون فیلم بیش از ۲۰۰ بازیکن خارجی در پست‌های مختلف را به صورت دقیق بررسی کرده و دیده‌ایم و منشا نیز از میان مهاجمان خارجی زیادی که به ما معرفی شده بودند انتخاب شده است. او در اردوی مشهد هم با ما بود و عملکرد بسیار خوبی در آنجا داشت و برای انتخاب او وسواس زیادی به خرج دادیم.

او در همین رابطه افزود: خوشبختانه منشا با عملکرد خوبی که داشته دقت ما در انتخاب را ثابت کرده است. او بازیکن با کیفیتی است که هم سرعت خیلی خوبی دارد و هم از شم بالای گلزنی برخوردار است. خوشحالم که او تا اینجا به تیم کمک کرده و قطعاً در ادامه لیگ نیز شاهد گلزنی بیشتری از او خواهیم بود.

حمید مطهری در پایان راجع به وضعیت بهادر عبدی، بازیکن تیم پیکان که چند ماه پیش در یک سانحه رانندگی پدر و مادر خود را از دست داد گفت: واقعاً اتفاق بسیار تلخی برای بهادر رخ داد. او شرایط روحی خوبی ندارد و باید او را درک کنیم. شوک خیلی سختی به بهادر وارد شد و همه ما تلاش می‌کنیم تا او از نظر روحی به شرایط بهتری برسد. البته او بازیکن باتجربه‌ای است و قطعاً خودش بیشتر از هر کس دیگری می‌تواند به خودش کمک کند. ما همیشه در کنار او هستیم و با همه توان تلاش می‌کنیم تا بهادر دوباره در یک شرایط خوب به فوتبال برگردد.



منبع: سایت 90


۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن