تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813228865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه مردم از اقدام عجیب روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی راهی استان خوزستان شد.

افتتاح طرح آب‌رسانی به شهر اهواز و همین‌طور سامانه کنترل ترافیک راه‌آهن جنوب غرب دو پروژه مهمی بود که در جریان این سفر به بهره برداری رسید.

پیش از این اعلام شده بود که به‌دلیل حضور رئیس جمهور در پایانه مرزی شلمچه، وی برای ادای احترام و حضور و سخنرانی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه حضور خواهد یافت.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اطلاع رسانی به کاروان‌های راهیان نور و مردم منطقه از ساعات ابتدایی امروز گروهی از مردم در یادمان شهدای شلمچه منتظر ورود و سخنرانی رئیس جمهور بودند.

اما به‌خلاف وعده و هماهنگی‌های قبلی، در اقدامی عجیب و خارج از عرف، رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه که نماد یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و در فاصله‌ای کمتر از 400متری پایانه مرزی است، حضور پیدا نکرد.

بیش از هزار نفر از مردم، از ظهر امروز تا نماز مغرب و عشا در یادمان شهدای شلمچه منتظر حضور رئیس جمهور نظام مقدس اسلامی بودند تا در محل شهادت بهترین فرزندان این ملت سخنرانی کند.

بی‌توجهی و این اقدام خارج از عرف، موجب دلخوری شدید مردم شد و برخی از حاضران این اقدام را بی‌توجهی به جایگاه شهدا لقب داده و از این نحو مواجهه با ساحت شهدای شلمچه و مردمی که برای استقبال حضور یافته بودند، شدیداً گلایه کردند.




۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن