تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلودگی هوا، ریه و چشم های تهرانی ها را نشانه گرفته است/ بهترین روش برای محافظت از چشم ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امروز هوای تهران از مرز هشدار گذشت و در شرایط ناسالم برای همه گروه های سنین خصوصا کودکان و سالخوردگان قرار دارد.
به گزارش خبرنگار  کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛  پاییز با همه زیبایی هایش روزهای دردناکی را برای ساکنین کلان شهرها رقم می زند، چند سال است که با رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا غباری تلخ و مه آلود بر سقف شهرهای بزرگ سایه افکنده و گروه های مختلف سنی را با مشکلات تنفسی مواجه می کند.
مواد سمی و آلاینده هایی که روی لبه های چشم و مژه ها می نشینند، با ترشح چربی در سطح پوست وارد چشم شده و سبب سوزش، قرمز شدن، آب ریزش و التهاب چشم ها می شوند، بهترین راه محافظت از چشم در شرایط آلودگی هوا را شست و شو با آب و شامپوی بچه عنوان کرد.
هوای شهر تهران در پنجمین روز متوالی در شرایط ناسالم قرار دارد و امروز شاخص کیفیت هوای تهران بالای عدد 150 قرار گرفته و درواقع هوا وارد وضعیت قرمز یا همان هشدار شده و برای تمام گروه ها خصوصا گروه های حساس ناسالم بوده و نیاز است که همه مردم برخی نکات تغذیه ای و بهداشتی را برای کاهش خطرات ناشی از این بحران رعایت نمایند.
فرهاد صبری متخصص طب سنتی، درخصوص مقابله با آلودگی هوا، اظهار داشت: مهمترین راه پیشگیری از آسیب پذیری افراد در روزهای اوج آلودگی هوا این است که از حضور بی مورد در معابر عمومی خودداری و خانواده های خطرپذیر به یک منطقه خوش آب و هوا سفر کنند.
صبری افزود: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی و افرادی که مشکلات چشمی دارند خطرپذیرترین گروه ها در زمان آلودگی هوا به شمار می روند و مراقبت از این افراد در الویت قرار دارد.
این متخصص طب سنتی گفت: بهتر است افراد هنگام خروج از منزل، زمان کمتری در فضای باز و آلوده قرار گیرند و از ماسک های استاندارد فیلتردار استفاده نمایند.
صبری بیان کرد: ...
[ مشاهده متن کامل آلودگی هوا، ریه و چشم های تهرانی ها را نشانه گرفته است/ بهترین روش برای محافظت از چشم ها در باشگاه خبرنگاران ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن