تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814056393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان نقش مهمی در رشد و توسعه و هدایتگری جامعه بر عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
معلمان نقش مهمی در رشد و توسعه و هدایتگری جامعه بر عهده دارند

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به نقش معلمان در هدایتگری جامعه، گفت: نقش معلمان در رشد و توسعه جامعه نقش مهم و بی بدیلی است و همه ما باید خود را مدیون زحمات این قشر بزرگ بدانیم.
به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز یکشنبه شب در نشست با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرکز تربیت معلم شهید رجائی سمنان، حفظ جایگاه معلم را حفظ جایگاه علم، تربیت و اندیشه دانست و افزود: بنا بر گفته قرآن کریم اگر معلمان یک نفر را هدایت کنند، گویا جامعه بشریت را هدایت کرده اند.
استاندار سمنان با بیان این که معلم بعد از پدر و مادر نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد، اضافه کرد: ما هر چه برای جایگاه معلمی قدم برداریم کم است و همه ما باید در مقام معلم سر تعظیم فرود آوریم.
خباز معلمی را شغل انبیاء و وجود معلمان مستعد، دلسوز و اخلاق مدار در جامعه را یک سرمایه ارزشمند دانست و گفت: توسعه کشور، مرهون خدمات معلمان با تربیت آینده سازان کشور به عنوان زیر بنای توسعه است.
وی ادامه داد : معلمان نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در نظام تعلیم و تربیت و سطح جامعه دارند و موفقیت های بدست آمده علمی، فرهنگی در جامعه نیز مرهون زحمات معلمان است.
خباز با بیان این که خداوند متعال انسان را از 2 بعد مادی و معنوی آفریده است، اظهار کرد: این نقش معلمان است که می تواند بعد معنوی انسان ها را تقویت و با رهنمودهای درست و دلسوزانه خودشان راه درست را به جامعه نشان دهند.
وی ادامه داد : معلم با تربیت صحیح و با هدایت های درست خود راه و مسیر زندگی را به انسان ها نشان می دهد.
خباز بزرگترین آموزگار و معلم واقعی را حضرت امام حسین (ع) معرفی کرد و گفت: آن حضرت در طول حرکت خود از مدینه به سمت مکه و پس از آن به سوی کربلا هیچ گاه از هدایتگری جامعه دست برنداشت و همواره نقش خود را ایفا کرد.
استاندار سمنان با اشاره به اجتماع 20 میلیون نفری در اربعین حسینی با حضور خیل عاشقان امام ...
[ مشاهده متن کامل معلمان نقش مهمی در رشد و توسعه و هدایتگری جامعه بر عهده دارند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]اخبار پیشنهادی:




معلمان نقش مهمی در رشد و توسعه و هدایتگری جامعه بر عهده دارند






یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن