تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802186644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگيري:فضاي مديريت كشور بايد براي مديران جوان و كارآزموده باز باشد/مدیران جوان کشور توقع دارند وارد حوزه‌ی مدیریتی کلان و ملی شوند/زنان فرصت هاي جديدي در مديريت اجرايي ايجاد كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگيري:فضاي مديريت كشور بايد براي مديران جوان و كارآزموده باز باشد/مدیران جوان کشور توقع دارند وارد حوزه‌ی مدیریتی کلان و ملی شوند/زنان فرصت هاي جديدي در مديريت اجرايي ايجاد كرده اند
معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه امروز با واقعيت هاي جديدي در خصوص مديريت روبرو هستيم، گفت: چشم انداز مديريت دولتي و اجرايي نسبت به گذشته تغييرات چشمگيري داشته است و ديگر نمي توان به تجربيات مديران گذشته اكتفا كرد بلكه نيازمند آن هستيم كه مديران به دانش جديد مجهز شوند و با اراده و انگيزه جدي در صحنه مديريت حضور يابند.
روز نو : معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه امروز با واقعيت هاي جديدي در خصوص مديريت روبرو هستيم، گفت: چشم انداز مديريت دولتي و اجرايي نسبت به گذشته تغييرات چشمگيري داشته است و ديگر نمي توان به تجربيات مديران گذشته اكتفا كرد بلكه نيازمند آن هستيم كه مديران به دانش جديد مجهز شوند و با اراده و انگيزه جدي در صحنه مديريت حضور يابند.
دكتر جهانگيري افزود: تجربه بسيار مفيد و موثر است و نقش پراهميتي در پيشبرد امور دارد اما در كنار استفاده از تجربيات بايد به درك و دانش نوين نيز توجه ويژه اي داشته باشيم.
وي با بيان اينكه امروز زنان فرصت هاي جديدي را در مديريت اجرايي كشور بوجود آورده اند، خاطرنشان كرد: جامعه بايد بپذيرد كه زنان در نهادهاي بزرگ و ملي و نهادهاي اجرايي كشور نقش آفرين هستند و نمي توان به راحتي از كنار اين مسئله گذشت.
معاون اول رييس جمهور ادامه داد: در گذشته تصور مي شد كه زنان فقط بايد در حوزه هايي محدود حضور داشته باشند اما امروز حضور و نقش زنان حتي در برخي واحدهاي بزرگ صنعتي نيز به چشم مي خورد.
دكتر جهانگيري در ادامه با اشاره به اينكه جامعه جوان و مديران سطوح پايين كشور انتظار دارند كه پس از كسب تجربه و برخورداري از سوابق مديريتي بتوانند به سطوح بالاتر ارتقاء پيدا كنند، تصريح كرد: دامنه مديريت كشور بايد توسعه پيدا كند و فضا براي حضور عموم بايد باز باشد و مديران جوان و كارآزموده كشور بتوانند به حوزه مديريت كلان نيز راه پيدا كنند.
معاون اول رييس جمهور از زحمات و تلاش هاي سلطاني فر رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به خاطر عملكرد خوب و دستاوردهاي مثبت در سه سال گذشته قدرداني كرد و گفت: اميدوارم ايشان در ماموريت جديد نيز بتواند كارهايي ماندگار براي كشور انجام دهد. 
وي همچنين با قدرداني از زهرا احمدي پور رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به خاطر پذيرش اين مسئوليت، از كاركنان و مديران اين سازمان خواست نهايت همراهي و همكاري خود را با رييس جديد انجام دهند تا اين سازمان بتواند مسير روبه رشد خود را ادامه دهد.
دكتر جهانگيري با اشاره به سوابق علمي و پژوهشي و فعاليت هاي مديريتي زهرا احمدي پور گفت: ايشان از كارنامه خوبي در حوزه هاي مديريتي در سطح ملي برخوردار است و اميدوارم بتوانند در اين سازمان منشأ خدمات و تحولات مثبت باشند. 
معاون اول رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشكري را سازماني سه ضلعي توصيف كرد و گفت: اين سازمان همانند يك مثلث متساوي الاضلاع است و نبايد به دليل اهميت دادن به يك ضلع آن،‌ اضلاع ديگر مورد كم توجهي قرار گيرد چرا كه هر سه ضلع اين سازمان يعني گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي، سازنده چشم اندازي جديد براي توسعه همه جانبه كشورند.
وي با تاكيد بر اينكه نمي توان سهم گردشگري در اقتصاد كشور را ناديده گرفت، افزود: مگر مي توان نقش ميراث فرهنگي را در هويت و تمدن ايران ناديده گرفت و نمي توان در ساختار صنعتي كشور، به نقش صنايع دستي كم توجه بود. 
معاون اول رييس جمهور با اشاره به توفيقات بزرگ اين سازمان با وجود مشكلاتي كه درگذشته با آن دست در گريبان بوده است، اظهار داشت: هنگامي كه مجلس در دولت اصلاحات اين سازمان را تشكيل داد مهمترين اقدامي كه صورت گرفت اين بود كه سه بخش از سه دستگاه مختلف جدا شدند و ذيل يك سازمان قرار گرفتند و اين سازمان براي پيشبرد اهداف به نهاد رياست جمهوري منتقل شد تا ارتباطي جدي تر با شخص رييس جمهور داشته باشد. 
دكتر جهانگيري دو تجربه متفاوت در ادغام سازمان ها و نهادهاي مختلف در كشور را يادآور شد و گفت: در گذشته گاهي اوقات پس از ادغام دو سازمان هر كدام كار خود را انجام مي دادند و هيچ تاثير و ارتباطي با يكديگر نداشتند اما تجربه مهم ادغام ها زماني بود كه اين سازمان ها با يكديگر ارتباط و تاثير پذيري بيشتري يافتند كه نمونه آن در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بود.
دكتر جهانگيري اضافه كرد: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري علي رغم وجود مشكلات در هر سه بخش، توانسته به توفيقات بزرگي دست پيدا كند و انتظار داريم اين سازمان با مديريت جديد در هر سه بخش با جديد فعاليت خود را ادامه دهد.
معاون اول رييس جمهور با يادآوري اينكه ايران در هر سه بخش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از ظرفيت هاي بزرگي برخوردار است، گفت: در اقتصاد مقاومتي نيز بر اين موضوع تاكيد شده كه از ظرفيت هاي دروني براي پيشرفت كشور استفاده كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه سازمان ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري رسالت بسيار بزرگي بر دوش دارد گفت: بايد زيرساخت ها براي توسعه فعاليت هاي اين سازمان فراهم شود و بخش خصوصي در اقصي نقاط كشور احساس كند كه مي تواند منابع خود را در اين بخش ها سرمايه گذاري نمايد.
در اين مراسم رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري هم با اشاره به اينكه سازمان در هنگام آغاز به كار دولت تدبير و اميد وضعيت نابسامان و نااميد كننده اي داشت، به گزارشي از دستاوردها و اقدامات انجام شده در سه سال اخير در اين سازمان پرداخت. 
مسعود سلطاني فر همچنين با بيان اينكه با تلاش گسترده در سه سال گذشته دولت توانسته است فساد 138 ميليارد توماني كه در دولت گذشته و تحت پوشش شركت توسعه گردشگري اتفاق افتاده بود را خنثي كند، افزود: يكي از بزرگترين پرونده ها متعلق به شركت توسعه گردشگري يك شركت صوري در دولت گذشته بود كه با هزينه كمتر از 500 ميليون تومان براي احداث سه مجموعه سرمايه گذاري كرده بودند و در نهايت با طرح شكايت 138 ميليارد تومان از دولت مطالبه كردند كه در 33 ماه گذشته با تلاش دولتمردان و همكاري قوه قضاييه و ديوان عالي كشور موفق شديم اين پرونده و پرونده عمارت مسعوديه را كه فسادي مشابه داشت، خنثي كنيم.
رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هم در اين مراسم بر لزوم برخورداري از خلاقيت در انجام وظايف تاكيد كرد و گفت: تلاش خواهم كرد با تحرك و خلاقيت بيشتر و با استفاده از نوآوري به دولت در تحقق اهداف بلند خود كمك كنم. 
در اين مراسم حكم رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كه به امضاي رييس جمهور رسيده بود توسط دكتر جهانگيري به وي داده شد. 




تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن