تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری ۶ نفر از اراذل شناسنامه دار توسط پلیس اطلاعات کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
دستگیری ۶ نفر از اراذل شناسنامه دار توسط پلیس اطلاعات کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و عاملان تیراندازی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" گفت: در پی ارجاع یک مورد پرونده به اداره عملیات اطلاعات پاوا از سوی شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی بین تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه دار که منجر به تیراندازی و اخلال در نظم و ایجاد رعب و و حشت عموم و اهالی محله نقلیه شده بود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت با توجه به حساسیت پرونده و متواری بودن متهمان، به صورت ویژه و تمام وقت وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه عاملان اصلی تیراندازی و اخلال در نظم شناسایی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت های مستمر و تلاش شبانه روزی، با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی شش نفر از متهمان در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه دستگیر شدند و دو خودرو نیز در این رابطه به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ رستمی خاطرنشان ساخت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش جهت دستگیری سایر متهمان متواری در دست اقدام است.
کشف ۴۹۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف چهار هزار و ۹۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری دو قاچاقچی در این زمینه خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب یک مورد خبر از منابع اطلاعاتی استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان با استفاده از کامیون های پوششی در غالب شرکت های مجاز اقدام به خرید یک محموله برنج خارجی کرده اند و قصد انتقال به استان کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور کار ...
[ مشاهده متن کامل دستگیری ۶ نفر از اراذل شناسنامه دار توسط پلیس اطلاعات کرمانشاه در خبرگزاری مهر ]اخبار پیشنهادی:




دستگیری ۶ نفر از اراذل شناسنامه دار توسط پلیس اطلاعات کرمانشاه






یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن