تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی لوکزامبورگ - هلند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: لوکزامبورگ، یکشنبه در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه جوسی بارتل، به مصاف هلند می رود. این دیدار با قضاوت آنتونی تیلور برگزار خواهد شد.


دو تیم در حالی پای به این مسابقه می گذارند که هلند به شدت نیاز به سه امتیاز دارد تا در کورس رقابت در گروه اول مقدماتی جام جهانی، از رقبا عقب نیفتد. اکنون فرانسه با ده امتیاز صدرنشین است، سوئد هفت امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد و هلند با ۴ امتیاز از سه بازی سوم است. لوکزامبورگ هم با یک امتیازی که از بازی مقابل بلاروس گرفته، در جایگاه شش گروه قرار گرفته است.


جالب است که تساوی مقابل بلاروس، تنها بازی بدون شکست لوکزامبورگ در ۵ بازی اخیرش بوده است. در آن سمت، هلند در گروه اول مسابقات، در مقابل سوئد و فرانسه مدعی به یک تساوی و یک باخت رسید و در هفته دوم موفق شد بلاروس را ۴-۱ شکست دهد. جالب اینجاست که آن برد مقابل بلاروس، تنها پیروزی تیم بلیند در ۵ بازی اخیر این تیم محسوب می شود. آن ها دو شکست را در ۵ بازی اخیرشان تجربه کرده اند. شکست خانگی یک بر صفر مقابل فرانسه در خانه و شکست مقابل یونان.


تیم بلیند برای آماده سازی خود جهت دیدار با لوکزامبورگ، چهارشنبه دیداری دوستانه را در آمستردام مقابل بلژیک انجام داد که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در آن مسابقه، دو مصدوم هم روی دست سرمربی هلند باقی ماند.


با توجه به شرایط جدول، تیم بلیند هیچ چاره ای جز کسب برد پرگل ندارد. آن ها از نظر تفاضل گل هم سه گل اختلاف با فرانسه صدرنشین دارند.


در ۸ جدال اخیر دو تیم، هلند نه تنها در تمام جدال ها پیروز شده است. بلکه هیچ گلی را هم دریافت نکرده است و ۳۱ بار دروازه حریف را باز کرده است. بهترین برد هلند به سال ۱۹۷۱ بر می گردد که لاله های نارنجی موفق شدند با نتیجه ۸-۰ پیروز میدان شوند. دو تیم سال ۹۴ هم دو بار به مصاف هم رفتند که هلند یک بار ۴-۰ و بار دیگر ۵-۰ پیروز شد. اما پیشرفت فوتبال لوکزامبورگ باعث شد تا در آخرین رویارویی های دو تیم در سال ۲۰۰۶ و سپس ۲۰۰۷، در چارچوب مقدماتی یورو، لوکزامبورگ هر دو بازی را فقط با یک گل به حریف واگذار کند.


اما در مجموع دو تیم ۱۵ بار به مصاف هم رفته اند که ۱۲ برد به نام هلند، ثبت شده است و لوکزامبورگ فقط دو بار پیروز شده است. از اخرین برد لوکزامبورگ مقابل هلند ۵۳ سال می گذرد.


اولین بازی دو تیم نیز در سال ۱۹۳۷ برگزار شد که هلند ۴-۰ پیروز میدان شد.




۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن