تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی بارسلونا - منچستر سیتی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی بارسلونا - منچستر سیتی
دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در 4 فصل اخیر 6 بازی مقابل هم برگزار کرده اند. بارسا هر 4 بازی اخیرش مقابل منچسترسیتی را پیروز شده که شامل لیگ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 15-2014 و 14-2013 می‌شود. آبی اناری‌ها در چند هفته اخیر روند بی ثباتی در پیش داشته اند. در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نتوانسته اند ثبات در کسب پیروزی را ادامه دهند. با این حال بارسا انگیزه زیادی مقابل صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت و باید دید آیا مسی و یارانش قادر به شکست سرمربی سابق خود خواهند بود یا نه.  

 
در سوی دیگر سیتی نیز در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته است. آنها 3 بازی پیاپی است که موفق به کسب پیروزی نمی‌شوند و 2 تساوی و 1 شکست ثبت کرده اند ولی پیش از آن سیتیزن ها تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و فرم بسیار خوبی داشتند. گواردیولا در بازگشت به نوکمپ انگیزه های زیادی خواهد داشت و باید دید آیا پپ می‌تواند بارسایی که شروع دوران طلایی اش با او بود را متوقف کند یا نه.   ترکیب احتمالی:  



10:17  1395/07/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن