تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: روحانی به‌ جای خرده‌گیری از رسانه‌ها بهتر است عملکرد دولت را شفاف کند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نماینده مجلس: روحانی به‌ جای خرده‌گیری از رسانه‌ها بهتر است عملکرد دولت را شفاف کند
به نظر می‌رسد اگر فعالیت این رسانه‌ها نبود قطعاً ابعاد مختلفی از حقوق‌های نجومی، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و دیگر پنهان‌کاری‌های حوزه اقتصادی و رابطه‌بازی‌ها برملا نمی‌شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به‌جای خرده‌ گرفتن بر عملکرد رسانه‌ها بهتر است با شفاف‌سازی فضای فعالیت دولتمردان، مردم را بیشتر در جریان کارهای انجام شده و برخورد با مفاسد قرار دهد.


صدیف بدری در گفت‌و گو با فارس اظهار کرد: دوگانگی اخیر رفتار رئیس جمهور و دولت در برخورد با منتقدان حکایت از نابسامانی توجه به رسانه‌ها و حتی برخورد با برخی رسانه‌های نقادی دارد که این روزها می‌خواهند به شفافیت فضا بیشتر کمک کنند چرا که به نظر می‌رسد اگر فعالیت این رسانه‌ها نبود قطعاً ابعاد مختلفی از حقوق‌های نجومی، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و دیگر پنهان‌کاری‌های حوزه اقتصادی و رابطه‌بازی‌ها برملا نمی‌شد.


وی تصریح کرد: مجلس در دفاع از حق و حقوق فرهنگیان و توجه به شأن و منزلت آنها به جد پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را دنبال می‌کند و انتظار این بود که خود رئیس جمهور نیز در شفافیت این موضوع دستور صریح رسیدگی صادر می‌کرد نه اینکه با پیش‌دستی بخواهد با متهم‌کردن رسانه‌ها و به بهانه‌های واهی روی این موضوعات سرپوش بگذارد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید وزیر جدید ارشاد هرچه سریعتر نظام رسانه‌ای کارآمد و موفق را تدوین کرده تا نسبت به حل مشکلات اصحاب رسانه و قلم اقدامی عملی انجام شود، گفت: هر دولتی که با رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های منتقد،‌ شفاف‌گرا و آزاد بدون وابسته به‌هیچ جریانی ورود پیدا کرده در حقیقت مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مردم قرار گرفته چرا که دولت‌ها نمی‌توانند جلوی خواسته و مطلوبیت کار را در بین مردم و انتقال این مطالبات از سوی رسانه‌ها بگیرند.


بدری افزود: دولت یازدهم با ادبیات خاص که برگرفته از روحیه انتقادناپذیری آنهاست، سعی می‌کند از طرفی سخن از آزادی مطبوعات به میان آورد اما از سوی دیگر با رسانه‌ها برخوردهایی انجام می‌شود که در شأن دولت‌مردان نیست.


نماینده مجلس دهم به تعدد مشکلات اقشار مختلف به‌ویژه جامعه مطبوعاتی و فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات معیشتی، بیمه‌ای و همچنین عدم حمایت قانونی از این اقشار و گروه‌ها آسیب‌هایی را به‌دنبال دارد که جبران آن بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد.


تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن