تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806359677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه میدان میوه و تره بار همدان تعیین تکلیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان:
پروژه میدان میوه و تره بار همدان تعیین تکلیف شد

میزگرد اعضای شورای شهر همدان


شناسهٔ خبر: 3822134 - شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از تعیین تکلیف و نهایی شدن قرارداد پروژه میدان میوه و تره بار همدان به عنوان پروژه بزرگ غرب کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد تبریزی پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: با توجه به طولانی شدن اجرای پروژه میدان بار جدید همدان دیگر امیدی به ادامه کار وجود نداشت که با همت و پیگیری های شورا و مجموعه شهرداری نتیجه کا رنهایی شد. تبریزی با اشاره به مخالفت های برخی افراد در خصوص پروژه میدان بار همدان اظهار کرد: عزمی که در تعیین تکلیف طرح دیده شد ثابت کرد توجیه اشخاص مرتبط با پروژه باعث روند اجرای بهتر کارها می شود. وی ضمن تشکر از اقدام دست اندرکارن به ویژه مجموعه شهرداری همدان در نهایی شدن پروژه اضافه کرد: انتظار می رود دیگر پروژه های در دست اجرا نیز با همت و عزم راسخ پیش رفته و در عملیات اجرایی آنها تسریع شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نقش سازمان میادین میوه و تره بار و مدیریت امور حقوقی شهرداری همدان در نهایی شدن نتیجه میدان بار جدید همدان را بسیار موثر دانست. مهمترین مقوله در امر سرمایه گذاری توجه به مقوله گردشگری است وی سرمایه گذاری را در امر توسعه و پیشرفت شهر و استانها حائز اهمیت دانست و یادآور شد: امروزه بیشتر سرمایه گذاریها دولتی نبوده و بخش خصوصی متولی این امر مهم بوده بطوری که مهمترین مقوله در امر سرمایه گذاری گردشگری است. محمد تبریزی پیگیری و روند اجرای پروژه ها را مهم دانست و تاکید کرد: در مورد پروژه هایی همچون میدان بار جدید همدان که بزرگترین میدان بار غرب کشور و نیز المانی برای شهر محسوب می شود باید در حد و جایگاه این پروژه ها به آنها پرداخته شود. تبریزی در ادامه به بررسی نیاز شهر همدان به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد و گفت: برخی نقاط شهر همدان نیازمند احداث فروشگاه های عرضه کالا است چرا که ارائه فاکتور خرید به شهروندان یکی از مزیتهای این فروشگاه هاست و ریز خرید با قیمت فروش در فاکتورها لحاظ می شود و باید در زمینه ایجاد این فروشگاهها اقدام شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کلیت طرح میدان بار جدید همدان پس از بررسی به تایید معاونت رسیده است، گفت: در این پروژه دکل های فشار قوی برق موردی بود که باید انجام می شد که بر اساس پیمان مقرر شد سرمایه گذار نیز در این زمینه اقدام کند. اجرای پروژه ها با دقت و کیفیت بالا انجام شود مجید یوسفی نوید اضافه کرد: باید از ابتدا اجرای پروژه ها با دقت و کیفیت بالا انجام شود تا در حین یا بعداز اجرا مشکلی رخ ندهد. مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان نیز با بیان اینکه حمایت و پشتیبانیهای شورای شهر علاوه بر حل مشکلات باعث نهایی شدن وضعیت پروژه میدان بار همدان شد، گفت: متاسفانه در روند انجام کارهای این پروژه  سنگ اندازیهایی صورت گرفت و به دنبال آن حاشیه هایی نیز مطرح شد که در بررسی طرح در اداره بازرسی خوشبختانه شهرداری سربلند شد و پس از فراز و نشیب هایی وضعیت طرح تعیین تکلیف شد. اکبر رنجبران به اهمیت اجرای پروژه میدان بار اشاره کرد و افزود: این پروژه یکی از مهمترین اقدامات ماندگار شورای چهارم و تولید و اشتغالزایی بالا یکی از مزیتهای این طرح اقتصادی است چراکه اشتغال برای حدود ۴۰۰ نفر از زنان بی سرپرست یا بدسرپرست از جمله آنهاست.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری همدان نیز در این جلسه میدان بار جدید را به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ شهرداری همدان از لحاظ ریالی برشمرد و گفت: در حال حاضر قرارداد پروژه منعقد و ابلاغ شد و با توجه به اینکه نقشه های طرح به تایید معاونت شهرسازی رسیده از امروز (شنبه) مباحث پیگیریهای پروانه و تجهیز کارگاه انجام می شود. پیام رفتاری همچنین از اخذ مصوبه بازار پرندگان برای تغییر کاربری آن در امور زیربنایی استان خبر داد و یاداورشد: همچنین عملیات اجرایی بازارچه شهروند در شهرک ولی عصر(عج) از امروز آغاز می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن