تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817535225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز دنبال ذخایر اول انقلابیم و ظرفیت جدید ایجاد نکرده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هنوز دنبال ذخایر اول انقلابیم و ظرفیت جدید ایجاد نکرده‌ایم
اين خيال خامي است كه فكر كنيم الگوي غربي مي‌تواند مشكلات اساسي كشور را حل كند در حالي كه هيچ سنخيتي با الگوي ايراني و اسلامي ندارد.


اين خيال خامي است كه فكر كنيم الگوي غربي مي‌تواند مشكلات اساسي كشور را حل كند در حالي كه هيچ سنخيتي با الگوي ايراني و اسلامي ندارد.
به گزارش فارس، عليرضا زاكاني دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي روز گذشته در چهارمين مجمع عمومي جمعيت رهپويان كه با حضور دبيران كل احزاب اصولگرا برگزار شد، ضمن جريان‌شناسي الگوي توسعه غربي پيش از انقلاب ادامه داد: ما پس از دوران دفاع مقدس دچار قهقرا شديم و آقاي هاشمي با الگوي اقتصاد آزاد و خاتمي با الگوي توسعه سياسي- فرهنگي غربي يك ريل‌گذاري جديدي را ايجاد كردند و اين نگاه تا به امروز به جامعه آسيب زده است.
زاكاني به لزوم جبهه‌سازي و ساماندهي ظرفيت‌ها در مسير تكامل انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: ما بايد به دنبال تكثير باشيم و اين خالص‌سازي بايد در جبهه انقلاب صورت گيرد چراكه عناصر غيرانقلابي پشتيباني دشمن را دارند و هدف آنها مقابله با انقلاب اسلامي براي ريشه‌كني انقلاب يا حداقل راكد كردن آن است. دبيركل جمعيت رهپويان با تأكيد براينكه هسته سخت انقلاب اسلامي بايد متشكل از خالصيني باشد كه به رسالت تاريخي خود باور دارند، افزود: ما براي شكل‌گيري اين جبهه بايد حداقل 14 گام را برداريم كه گام اول اين است كه عناصر مؤثر در جبهه انقلاب و كساني كه نفوذ اجتماعي دارند بايد به يك همداستاني در برابر شرايط امروز برسند. زاكاني با تأكيد براينكه ما در گام دوم وظيفه داريم تغيير را در جبهه انقلاب از خودمان شروع كنيم، اظهار داشت: شرايط موجود دستاورد عملكرد همين كساني است كه با زرنگي خودشان اين شرايط را ايجاد كردند و مسئوليت‌هاي جدي دارند اما مانند اپوزيسيون رفتار مي‌كنند و پاسخگوي مردم نيستند. عناصر دوم خردادي و كارگزاراني 27 سال است كه كشور را گرفتار كرده‌اند و عمده مشكلات اقتصادي ناشي از روش آنهاست اما خود را در حوزه مبارزه با فساد نشان مي‌دهند.
دبيركل جمعيت رهپویان ادامه داد: ما در انتخابات گذشته وحدت كرده بوديم اما اين فكر را پيش رو نداشتيم و كسي حاضر نبود سينه‌چاكي كند و همانطور كه عده‌اي با زيركي گفتند افراد اين ليست وضع موجود را رقم زدند و امروز هم خودشان مدافع همين وضع موجود هستند. وي با بيان اينكه ما در گام پنجم نيازمند ساماندهي گسترده اجتماعي و نهضت روشنگري هستيم، دوره فعلي را دوره جهاد اكبر و بصيرت عنوان كرد و گفت: گام ششم نيازمند حضور صحيح در فضاي مجازي است و ما بايد اين زيست‌بوم جديد را دريابيم چراكه رقباي ما در آنجا توليد فكر و عمليات مي‌كنند اما ما دچار غفلت هستيم.
زاكاني با بيان اينكه ما هنوز از ذخاير اول انقلاب استفاده مي‌كنيم و ظرفيت جديدي براي افزايش سرمايه اجتماعي صورت نگرفته است، افزود: ما نيازمند خلق سرمايه‌هاي جدي اجتماعي هستيم كه با نهضت خدمتگزاري و نوكري مردم ايجاد مي‌شود و اين مسائل ناظر بر انتخابات نيست بلكه ناظر بر تكامل انقلاب اسلامي است.
دبيركل جمعيت رهپويان در تبيين گام هشتم به لزوم ايجاد دوقطبي خوب پرداخت و گفت: دوقطبي ممدوح دوقطبي‌اي است كه يك طرف آن شاه و مفاسدش و طرف ديگر مردم و انقلاب اسلامي قرار داشتند و دوقطبي مذموم دوقطبي‌اي است كه مردم مانند فتنه 88 در مقابل مردم قرار بگيرند. وي تأكيد كرد: جامعه ما امروز از تبعيض، فساد، پارتي‌بازي و بي‌توجهي به افراد مظلوم رنج مي‌برد، لذا بايد اين عناصر را در يك سمت و مردم را مقابل آنها قرار داد و اين دوقطبي را تشديد كرد. زاكاني در ادامه با بيان اينكه هر كس مي‌خواهد رئيس‌جمهور شود بايد حقوق خود را همتراز معلمان قرار دهد، گفت: در قضيه جنايت فيش‌هاي نجومي رهبري اين دوقطبي ممدوح را ايجاد كردند و به مسئولان فرمان دادند كه در ملأعام با خاطيان برخورد شود. دبيركل جمعيت رهپويان به موضوع توزيع يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: اين اشكال به دولت وارد است كه چرا امكانات را يكسان بين مردم توزيع مي‌كند، اين خلاف عدالت است كه همه اقشار جامعه از مبلغ يكساني برخوردار شوند و زماني كه مي‌گوييم چرا اين كار را اصلاح نمي‌كنيد مي‌گويند ممكن است رأي ما بريزد.
وي در تشريح گام نهم به لزوم ايجاد جنبش‌هاي
اجتماعي- اصلاحي پرداخت و گفت: امروز اعتياد در جامعه ما مايه وهن است اما يك عده براي خود سياستگذاري اقتصادي انجام مي‌دهند و توجه‌شان فقط به غارت كردن خودشان است و برخي مسئولان طبقه‌اي از اشرافيت را تشكيل داده‌اند كه بسيار عجيب است. وي با بيان اينكه ما در گام دهم نيازمند تشكيل يك هويت جديد هستيم، يادآور شد: در ‌آستانه 38 سالگي انقلاب اسلامي قرار داريم اما بايد در دوگانه چپ و راست باشيم در حالي كه اين همه استاد حوزه و دانشگاه و افراد مؤثر در دستگاه‌هاي مختلف قرار دارند كه دلداده انقلاب اسلامي هستند و مي‌خواهند برمبناي اصول و نه زد و بندهاي جناحي وحدت كنند.
بنابراين ما نيازمند كادري هستيم كه با همه وجود اين انقلاب را قبول داشته باشد اما يك عده اجازه نمي‌دهند كه اين افراد در جامعه شناخته شوند. زاكاني با اشاره به جلسه اخير رهبر معظم انقلاب با مسئولان فرهنگي و توصيه‌هاي ايشان به آنها به تشريح گام سيزدهم يعني دقت در ورود به رقابت اشاره كرد و گفت: ما نبايد نگاه‌مان به پاي صندوق‌هاي رأي باشد، هرچند انتخابات شب قدر است اما ما در انتخابات رياست جمهوري به وحدت و شايسته‌گزيني توصيه مي‌كنيم. دبيركل جمعيت رهپويان افزود: در انتخابات رياست جمهوري ما جبهه انقلاب را به وحدت در مسير رسيدن به نامزد واحد و يك حضور خالصانه براي خدمت به مردم توصيه مي‌كنيم، بنابراين در گام چهاردهم ما بايد به دوران پس از انتخابات كه اصل كار همان جاست توجه كنيم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن