تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت کشور:‌ زایران اربعین از مرز شلمچه یا چذابه به عراق بروند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزارت کشور:‌ زایران اربعین از مرز شلمچه یا چذابه به عراق بروند
 رییس ستاد مرکزی اربعین از زایران عتبات خواست با توجه به ازدحام جمعیت در مرز مهران، امروز از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ذوالفقاری گفت: تمامی افرادی که مهر خروج از مرز مهران در روادیدشان خورده است، می توانند از مرزهای شلمچه و چذابه نیز عبور کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: از ورود زایرانی که مجوزهای قانونی (روادید، گذرنامه و اسناد مسافرتی) ندارند به خاک عراق جلوگیری می شود.

به گفته وی، از ابتدای ماه صفر تا دیروز (10 صفر مصادف با 20 آبانماه 1395) تعداد 644 هزار و 432 نفر از مرزهای زمینی و هوایی مشترک با عراق خارج شده اند که این آمار نسبت به سال گذشته درهمین مدت 117 درصد افزایش داشته است.

ذوالفقاری افزود: در روز گذشته (پنجشنبه 20 آبانماه) 190 هزار و 751 نفر از مرزهای مشترک ایران با عراق عبور کرده اند که بیش از 73 هزار نفر آنها از مرز مهران خارج شده اند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: به دلیل کنترل های سخت گیرانه طرف عراقی از روز گذشته تا امروز، ‌تردد زایران در مرز مهران دچار کندی و معطلی شده، اما با پیگیری های صورت گرفته از ساعتی پیش روند مناسب تری ایجاد شده است.

ذوالفقاری بر لزوم بیمه زایران تاکید کرد و گفت: زایران حسینی در مسیر مرزها حتما به پیام های ستاد مرکزی اربعین توجه کنند تا درصورت لزوم اطلاع رسانی صورت گیرد. همچنین زایرانی که در مسیر حرکت به سمت مرزها هستند به توصیه های نیروی انتظامی و پلیس راه توجه جدی داشته باشند.

رییس ستاد مرکزی اربعین، بر عبور از مرزهای خوزستان تاکید کرد و از رسانه‌ها خواست تا آمارهای رسمی و قطعی را تنها از ستاد مرکزی اربعین (وزارت کشور) دریافت و اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، پیش بینی شده است امسال حدود سه میلیون نفر از هموطنان برای اربعین سالار شهیدان به کربلا بروند.


تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 11 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن