تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده عباسی قصدی برای فروش باشگاه ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خانواده عباسی قصدی برای فروش باشگاه ندارند
خانواده عباسی به هیچ عنوان دوست ندارند تیم سیاه جامگان به فروش برسد.


 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می شود باشگاه سياه جامگان مشتریان خوب و دست به نقدی دارد اما به خاطر یکسری مسائل عجيب و غریب توافق صورت نگرفته. ظاهرا مسئولان باشگاه سياه جامگان هم پول می خواهند و هم باشگاه را. به همين دليل وقتی با پيشنهاد مشتریان برای فروش 80 درصد ازسهام باشگاه مواجه می شوند مخالفت می کنند و نظرشان این است که 49 درصد باشگاه را در ازای گرفتن 5 ميليارد تومان واگذار کنند.



این مسائل باعث می شود مشتریان هم قيد خرید باشگاه سياه جامگان را بزنند و در نهایت مشکلات مالی ادامه داشته باشد.


جالب این است که خداداد عزیزی هم تنها تا قبل از شروع دوباره ليگ٬ به مسئولان باشگاه سياه جامگان برای حل مشکلات مالی فرصت داده اما تا الان هيچ خبری از پول نشده است. 


عباسی در حالی برای نفروختن سهام باشگاه مقاومت می کند که تا الان هيچ حامی مالی سراغ باشگاه نيامده و همچنان مشکلات مالی ادامه دارد. این شرایط در حالی وجود دارد که مسئولان باشگاه می دانند اگر در چند روزآینده پولی به تيم نرسد٬ اکثر بازیکنان و حتی خداداد عزیزی تيم را ترک می کنند و می روند. با این اتفاق بدون شک سياه جامگان از هم می پاشد و دیگر نمی تواند رقابت های ليگ را ادامه دهد.


حتی این بی پولی باعث شد تیم فوتبال سیاه جامگان در این تعطیلات پیش رو قید حضور در اردوهای کیش و ترکیه را بزند مجبور باشد تا پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر تمریناتش را تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در مشهد پیگیری کند.


اکنون شرایط وخیمی در این باشگاه حاکم است هر لحظه امکان دارد اعضای کادر فنی سابق به دلیل دریافت مطالبات مالی شان از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند که آن وقت به طور حتم لحظات دشواری در انتظار این باشگاه خواهدبود.


عزیزی در پایان درمورد فروش باشگاه خاطر نشان کرد: دراین باره نمی توانم اظهار نظر کنم. هنوز هم سر حرفم هستم در صورتی که تا پیش از بازی با استقلال خوزستان مشکلات مالی تیم برطرف نشود از این تیم کناره گیری خواهم کرد.





۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن