تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر داعش جانشین خود را معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رهبر گروه تروریستی داعش با ترس از کشته شدن در عملیات موصل یکی از معاونین ارشد خود را به عنوان جانشینش منصوب کرده است.

منبعی در استان نینوا در گفت‌وگو با کانال تلویزیونی السومریه گفت: شبکه‌های رسانه‌ای داعش این تصمیم بی سابقه را منتشر کرده‌اند. هویت رهبر آتی بالقوه داعش در بحبوحه نگرانی‌ها از احتمال وقوع انقلاب در داخل این گروه تروریستی همچنان مخفی مانده است.

این منبع افزود: حتی رهبران ارشد داعش نیز اجازه صحبت با جانشین ابوبکر البغدادی، رهبر کنونی این گروه تروریستی را دارد.

این اطلاعیه همزمان با آن منتشر شد که نیروهای ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا عملیات خود در موصل را افزایش داده و نیروهای عراقی نیز بخش‌های زیادی از این شهر را باز پس گرفته‌اند. در سال گذشته میلادی دستکم 10 بار گزارش شد که ابوبکر البغدادی کشته یا به صورت جدی زخمی شده است.

وی پس از 13 سال فعالیت به عنوان تروریست در حال حاضر همزمان با ادامه مبارزات برای آزادسازی این شهر احساس نگرانی می‌کند. نخستین مشارکت البغدادی در یک گروه تروریستی سازمان یافته زمانی صورت گرفت که وی در سال 2003 میلادی به همراه دوستانش جماعت جیش اهل السنه والجماعه را تاسیس کردند.

وی سپس اولین مسئولیت را به عنوان رئیس این کمیته به عهده گرفت. در سال 2006 میلادی گروه البغدادی به شورای مجاهدین در عراق پیوست که در آن زمان شاخه القاعده بود. در همان سال این گروه تروریستی نام خود را به داعش تغییر داد و البغدادی مجددا به عنوان رهبر کمیته شریعت فعالیت کرد.




۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن