تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817018401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکیسا: سرخابی ها بدون یکدیگر هویت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص حضور تماشاگران پرسپولیس در مراسم خاکسپاری مرحوم پورحیدری اظهار داشت: استقلال بدون پرسپولیس و پرسپولیس هم بدون استقلال هویت ندارند. همیشه داشتن دو تیم آبی و قرمز قدرتمند باعث شده تا ما تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

وی افزود: از همین جا بار دیگر فاجعه دردناک از دست دادن اسطوره  اخلاق و یک جنتلمن واقعی را به جامعه فوتبال و خانواده پورحیدری تسلیت می‌گویم. ضمن اینکه به خودم هم باید تسلیت بگویم چون من در سال 1998 در بازی‌های بانکوک افتخار شاگردی ایشان را داشتم. خیلی خوشحالم که فوتبال دوستان به این باور رسیدند که فوتبال بدون رنگ مخالف هویتی ندارد.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: ورزش درون زمین دارای رقابت و چلنج است بیرون از زمین ورزش تمامی بازیکنان با هم دوست و رفیق هستند. همان‌ طور که خود من نیز اکنون با خیلی از بازیکنان اسبق استقلال در ارتباط هستم و امیدوارم روزی به این باور برسیم که خدشه‌‌دار کردن سنگ مزار بزرگ‌های فوتبال یعنی خدشه‌دار کردن هویت ورزش و هویت ملی ما است. آقای مظلومی، پورحیدری، حجازی و بهزادی هویت فوتبال ما هستند و برای این کشور تاریخ‌سازی کرده‌اند. خدا لعنت کند کسانی را که این اساعه ادب را کردند. من به شخصه آنها را نمی‌بخشم و حلال نخواهم کرد. امیدوارم به جایی برسیم که مزار این عزیزان را مزین و گلباران کنیم.  

نکیسا در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه عنوان کرد: بازی با سوریه دیدار خطرناکی است. سوریه تیمی است که شگفت‌سازی کرده و بچه‌های ما هم این را به خوبی می‌دانند. درست است در این دیدار سردار آزمون رادر اختیار نداریم ولی به جای آن بازیکنان خوب و آماده‌ای داریم و هیچ دغدغه‌ای از این بابت نداریم. اینان فرزندان این آب و خاک هستند و مطمئنم از جان و دل مایه خواهند گذاشت و خودشان هم می‌دانند اگر در این دیدار پیروز شوند 80 درصد راه صعود را طی کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه آیا این تیم می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد، تصریح کرد: تیم برانکو از اواسط فصل گذشته از انتهای جدول جدا شد و به یک تیم منسجم تبدیل شد. به نظر من هم کی‌روش خیلی هوشمندانه عمل کرد که ماهینی را به جای غفوری را به تیم ملی دعوت کرد او با این کار خط دفاعی خود را از تیم پرسپولیس که دفاع مستحکمی در لیگ دارد انتخاب کرد و امیدوارم این تدبیر او جواب دهد و بتوانیم مقابل سوریه نتیجه مدنظرمان را بگیریم. خیلی امیدواریم که پرسپولیس در این فصل بتواند قهرمان شود چون روند این تیم روند درستی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان در مورد اینکه آیا در این فصل استقلال می‌تواند به رده‌های بالای جدول صعود کند، گفت: علی منصوریان یکی از عزیزان و دوستان من است. آرزو می‌کنم هر مربی جوانی موفق باشد تا فضا برای آمدن جوانان دیگر به حرفه مربیگری آماده شود.




۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن