تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816296433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمانی: هیچ کس را به زور نگه نمی‌داریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: با آمدن وزیر جدید ورزش زمزمه‌های تغییر مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد. خصوصا باشگاه استقلال که پیش از این هم دچار تغییرات چند باره شده بود. شاید هم به خاطر همین است که بعضی از اعضای هیات مدیره این تیم از جمله جهانیان این روزها سکوت اختیار کرده و رغبتی به انجام مصاحبه و اظهار نظر در مورد مسائل مربوط به هیات مدیره را ندارد اما واقعیت ماجرا این است که به زودی صندلی‌های مدیریتی استقلال به افراد جدیدی سپرده می‌شود و شاید از بین نفراتی که در حال حاضر در بین مسوولان استقلال هستند یکی دو نفر بمانند.هفته آینده روز سرنوشت برای مدیرانی است که خودشان هم می‌دانند چیزی از عمر مدیریتی‌شان در بین آبی‌ها نمانده است. حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در ارتباط با این مساله توضیحاتی می‌دهد.

طی فصل اخیر به دلایل مختلف جلسات هیات مدیره لغو می‌شد. این بار که قرار نیست لغوشود؟
 

 خیر، ما دو هفته پشت سر هم جلسه داشتیم. یک جلسه ما مختص آقای پورحیدری بود و جلسه دیگر هم درباره گزارش و دستوراتی بود که در اختیار ما قرار دادند.
 

گفته می‌شود که اعضای هیات مدیره استقلال به زودی تغییر می‌کنند؟
 

 به هرحال معمولا هر وزیری که مشغول می‌شود اولویت‌هایی در کار خود دارد اما مسلما آقای وزیر دغدغه‌هایی بیشتر و بزرگتر از پرسپولیس و استقلال دارند. بعد از اولویت‌های ایشان مطمئنا اگر نیاز به تغییر و ترمیم باشد خودشان این کار را انجام می‌دهند.قطعا با شناختی که وزیر روی استقلال و به ورزش ایران دارد، نیروی خوبی را برای هیات مدیره در نظر خواهد گرفت.
 

با جا به جایی در هیات مدیره حتما برای بحث مدیرعاملی استقلال هم آقای وزیر فکرهایی دارند.اینطور که گفته می‌شود شما هم یکی از گزینه‌هایی هستید که برای این پست در نظر گرفته شدید؟
 

 ما در جایی که کار می‌کنیم به این راحتی‌ها حاضر نیستند از دستمان بدهند. استقلال تیم بزرگی است و کار کردن در آن افتخار است. هرکس که در راس کار باشد و بخواهد در این تیم کار کند باید بدون هیچ منتی کار کند. بهتر است که شما مطبوعاتی‌ها هم عجله نکنید، اجازه دهید به موقعش همه چیز مشخص می‌شود.تفکر تغییر در هر جایی وجود دارد اما بهتر است که پیش داوری نکنیم.
 

مشکلاتی در آکادمی استقلال وجود دارد به نظر می‌رسد که مسوولان استقلال هم در جریان این مشکلات قرار گرفته‌اند اما چرا هیچ اقدامی نکرده‌اید؟
 

 بله، شما درست می‌گویید این مشکلات وجود دارد و به ما هم گزارش شده است.آکادمی مهم‌ترین بخش یک باشگاه است و به نظر می‌رسد که باید اهمیت زیادی به آن داد چون پشتوانه برای تیم‌های بزرگتر است.
 

پس اگر گزارش شده چرا مسوولان استقلال رسیدگی نمی‌کنند؟
 

 ما بی توجه نیستیم و به راحتی از مشکلات آکادمی نمی‌گذریم.آقای معینی و آقای افتخاری مسوول رسیدگی به این مشکلات هستند و باید به هیات مدیره گزارش دهند. شک نکنید یکی از دغدغه‌های ما همین مسائل آکادمی است.
 

مساله دیگر مربوط به بازگشت سجاد می‌شود در این ارتباط چه تصمیمی گرفتید؟
 

 با توجه به جایگاهی که سجاد در استقلال داشت و مورد احترام و اعتقاد سرمربی هم بود انتظار می‌رفت راحت بیاید و با مسوولان استقلال مذاکره کند. الان هم مقدمات کار برای بازگشت شهباززاده فراهم شده است. اولین گام این است که این بازیکن با باشگاه ترکیه‌ای برای بازگشت به توافق برسد. فکر می‌کنم اگر این کارها انجام شود، از نیم فصل بتوانیم در خدمت شهباززاده باشیم.
 

بعضی از بازیکنان این روزها مدعی هستند که پیشنهاد خارجی دارند از جمله کاوه رضایی، به نظر می‌رسد که حرف‌های آنها شکل یک تهدید برای باشگاه است.
 

 باید بگویم هیچ فرد بی تعصبی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم. استقلال جایی است که بازیکن، مربی و عضو هیات مدیره باید به آن عشق بورزند و با عشق کار کنند.
 

ماجرای کسر قراردادها به کجا کشید در یک مقطع مسوولان استقلال پیگیری کردند و بعد خبری نشد، قرار است چه تصمیمی بگیرید؟
 

 این مطلب در جلسه هیات مدیره مطرح شد و قرار شد تا افرادی کار کارشناسی انجام بدهند و نتیجه را به هیات مدیره اعلام کنند. قرار شد این کار بی سر و صدا و بی حاشیه برگزار شود! هر تصمیمی قطعا با توافق دو طرف خواهد بود.
 

در مورد شرط‌هایی که در قرارداد بعضی بازیکنان است چه تصمیمی گرفتید؟ مثل اینکه آقای توفیقی مدعی شده که شرطی در قراردادها وجود ندارد. این مساله صحت دارد؟
 

 به بعضی نفرات ماموریت داده شد تا روی قرارداد تعدادی از بازیکنان نظراتی بدهند و با آنها مذاکره کنند تا در نهایت نتیجه را در اختیار هیات مدیره بگذارند.
 

این امکان وجود دارد که در ادامه کار قرارداد بعضی از بازیکنان کم شود؟
 

 این موضوع بستگی به روند تصمیم گیری‌ها دارد. قرار شد تا نیم فصل بررسی‌ها صورت بگیرد.
 

پس تصمیمات نهایی به جلسات بعدی شما مربوط می‌شود؟
 

 همانطور که گفتم افرادی که مامور تحقیق این کار شده‌اند قرار شده گزارش خود را بدهند و بعد از اینکه گزارشات را بررسی کردیم نظر نهایی را می‌دهیم



۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن