تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803813668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی شرایط سرخپوشان در پایان هفته دهم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بررسی شرایط سرخپوشان در پایان هفته دهم
پرسپولیس با بهترین عملکرد خود در چند فصل اخیر، توانسته اکنون با گذشته 10 هفته از لیگ برتر صدر جدول را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در ادامه روند رو به رشد این تیم در فصل گذشته، در لیگ شانزدهم موفق شد در پایان هفته دهم تیمش را به صدر جدول برساند و البته تنها ناکامی آنها به حذف از جام حذفی مربوط می شود که در غیاب ملی پوشان این تیم رقم خورد. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به عملکرد پرسپولیس در پایان هفته دهم لیگ برتر؛
خانه تکاتی موفقیت آمیز در خط دفاعی
پرسپولیس در این فصل با جدایی بیشتر اعضای تیمش در خط دفاعی دست به خانه تکانی بزرگی زد. آنها با تمام گلرهای فصل گذشته خود که اتفاقا دو تن از آنها ملی پوش بودند (سوشا مکانی و الکساندر لوبانف) و دیگری که در تیم ملی جوانان حضور داشت، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و درویش وند را به خدمت گرفتند. علیرضا بیرانوند در ترکیب این تیم در بازی های لیگ 9 دیدار را پشت سر گذاشت که حاصل آن تنها 3 گل دریافتی بود تا بهترین عملکرد سال های اخیر را به خود اختصاص دهد. بوژیدار نیز در دو دیدار جام حذفی و لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و یک گل دریافت کرد.
با جدایی علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، بابک حاتمی نیز آنها به سراغ حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه و محمدامین آرام طبع رفتند. جابجایی های صورت گرفته در این بخش باعث شده تا آنها با استفاده از 4 بازیکن اصلی خود (محسن ربیع خواه، محمد انصاری، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی) بهترین عملکرد دفاعی را از خود به جا بگذارند.
باتجربه ترین خط در ترکیب پرسپولیس با میانگین سنی 29 سال اکنون در صد در صد دیدارهای گذشته این تیم در لیگ برتر حضور داشته اند و 3 گل دریافتی در کارنامه این تیم ثبت شده است. از این جمع حسین ماهینی موفق شده یک گل زده و دو پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کند و یک ضربه پنالتی نیز از دست داده است. این چهار بازیکن در 10 هفته اخیر 3 کارت زرد نیز دریافت کرده‌اند و انصاری با یک کارت و ربیع خواه با دو کارت زرد این آمار را از آن خط دفاعی پرسپولیس کرده اند.
در خط دفاعی پرسپولیس تاکنون آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم که با آنها قطع همکاری کرده در ترکیب حضور نیافته و حامد آقایی نیز دیگر بازیکن آنهاست که تاکنون فرصت بازی نیافته و آرام طبع نیز بعد از مصدومیت از ترکیب اصلی دور شد و تنها در جام حذفی برای این تیم به میدان رفت و پل یانسکی نیز دقایق کوتاهی برای سرخپوشان به میدان رفته است. خط دفاعی پرسپولیس تاکنون 7 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه این تیم شده اند و البته نکته جالب توجه اینجاست که از خط دفاعی و دروازه پرسپولیس 5 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند تا قدرت بالای خود نسبت به دیگر بازیکنان را اینگونه به رخ بکشند.
خط میانی – باند اصلی اینجاست
خط میانی پرسپولیس با توجه به روندی که در فصل گذشته داشته، توانسته اعتماد بالای برانکو ایوانکوویچ را به خود جلب کنند تا آنها در این فصل نیز یکه تاز ترکیب این تیم باشند. کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه در خط میانی پرسپولیس توانسته‌اند با هارمونی ویژه ای که برانکو ایوانکوویچ برای آنها تعریف کرده و هر کدام با استفاده از استعدادهای خود و به خدمت گذاشتن آن در تیم توانسته اند شرایط مناسبی ایجاد کنند. همین مساله نیز باعث شده تا دیگر بازیکنان این تیم در جمع نیمکت نشینان کمتر فرصت بازی بیابند. در جمع خط میانی این تیم تنها مسلمان نتوانسته به گل دست یابد و فرشاد احمدزاده یک گل، کامیابی نیا دو گل و امید عالیشاه یک گل و یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است. مسلمان البته این کاستی خود را با دو پاس گل جبران کرده است تا عملکرد مناسبی از این حیث به خود اختصاص دهد.
در بحث انضباطی نیز فرشاد احمدزاده با کسب دو کارت زرد، عالیشاه یک کارت، مسلمان یک کارت و کامیابی نیا 3 کارت زرد تا به اینجا نشان از قدرت فیزیکی خود داشته اند. کامیابی نیا به واسطه 3 کارتی که دریافت کرده بود یک بازی محرومیت خود را برابر سپاهان پشت سر گذاشته است.
رامین رضاییان نیز که در حضور کوتاه مدت خود در خط میانی یک پاس گل در کارنامه اش ثبت کرده و احمد نوراللهی نیز دیگر بازیکنی است که علیرغم دقایق کوتاهی که برای این تیم به میدان رفته یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده. صادق محرمی و الوان زاده دیگر بازیکنان این خط پرسپولیس بوده اند که فرصت کوتاهی به آنها برای حضور در ترکیب رسیده و محمد رحمتی در این پست هنوز فرصت حضور در ترکیب را کسب نکرده است.
مهاجمان – آقای گل بازگشته است
خط هجومی پرسپولیس برخلاف فصل گذشته در این فصل نتوانسته آمار مناسبی را از خود به جا بگذارد و البته بررسی عملکرد فردی آنها نشان می دهد که شرایط مناسبی را پشت سر می گذارند. مهدی طارمی در بازگشت به ترکیب این تیم تاکنون موفق شده 5 گل برای این تیم به ثمر برساند و یک پنالتی نیز برای این تیم کسب کرده. علی علیپور علیرغم تمام فشارهایی که به او بعد از فرصت سوزی‌های دیدار مقابل نفت آبادان پشت سر گذشته، اکنون با دو پاس گل و یک پنالتی و دریافت یک کارت زرد تنها زدن گل را در کارنامه اش خالی می بیند. وحید امیری که در دو پست وینگر و مهاجم برای این تیم به میدان رفته تاکنون دو گل سه امتیازی و یک کارت زرد به ثمر رسانده است. خط هجومی پرسپولیس با حضور این سه بازیکن تاکنون با 7 گل زده و دو پنالتی و دو پاس گل شرایط مناسبی در 10 هفته گذشته به خود اختصاص داده است و البته هنوز از ترکیب هجومی فصل گذشته فاصله زیادی دارد.
با تمام انتقاداتی که نسبت به عملکرد هجومی این تیم در فصل جدید می شود، پرسپولیس در فصل گذشته در پایان هفته دهم 29 گل خورده و در مقابل 29 گل زده داشت. این آمار در فصل جدید به 12 گل زده و تنها 3 دریافتی رسیده است تا آنها برخلاف فصل گذشته که در رده های میانی جدول در این مقطع حضور داشتند، اکنون صدرنشین لقب گیرند.
آخرین شرایط مثبت پرسپولیس به حضور آنها در تیم ملی بازمی گردد؛ در فصل گذشته و در این مقطع تنها رامین رضاییان و مهدی طارمی عضو تیم ملی بودند تا سرخپوشان دو نماینده داشته باشند اما در فصل جدید پرسپولیس با هشت نماینده شرایط بهتری از این حیث به خود اختصاص داده است.  

09:34  1395/08/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن