تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813090429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت طرح حذف اعدام قاچاقچیان موادمخدر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین وضعیت طرح حذف اعدام قاچاقچیان موادمخدر
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تشریح چگونگی تهیه طرح حذف اعدام قاچاقچیان موادمخدر گفت: در حال حاضر نظرات کارشناسی اتخاذ و جمع‌بندی می‌شود تا بتوانیم در کمیسیون قضایی آن را به موقع رسیدگی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : یحیی کمالی‌پور با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص طرح مربوط به حذف اعدام قاچاقچیان موادمخدر، گفت: طی این سال‌ها مبارزه با مواد مخدر انجام شده اما به نظر می‌رسد حرکت منفی داشته‌ایم. در واقع افرادی که سردمدار آن بودند هرگز به چنگال قانون دچار نشده‌اند.

وی تصریح کرد: تنها برخورد و مجازات با کسانی صورت گرفته که از سر ناچاری و گرفتاری معیشتی به این مساله رو آوردند و ما ۴۰۰۰ شهید و ۱۱ هزار جانباز را در بحث موادمخدر داشتیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس با انتقاد از اینکه توزیع و مصرف موادمخدر کاهش نداشته است، گفت: متاسفانه شاهد افزایش بی‌رویه هم بوده‌ایم و آمار معتادین حدود ۳.۵ تا ۴ میلیون نفر شده است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح به این جهت تدوین شده که بتواند طرح نوعی را در قانونگذاری داشته باشد، گفت: به این نتیجه رسیدیم که ماده‌ای به قانون اصلاح قانون موادمخدر اضافه شود که نسبت به سبک و سیاق متخلفین تصمیمات لازم اتخاذ شود در واقع اعدام شامل آن دسته از افرادی شود که به صورت سازمانی و منسجم اقدام می‌کنند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر نظرات کارشناسی از مرکز پژوهش‌ها و نهادهای مربوطه اتخاذ می‌شود تا بتوانیم این طرح قانونی را به سرانجام برسانیم.



۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن