تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802660091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی تاکید کرد ضرورت گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی تاکید کردضرورت گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی در آذربایجان غربی
خبرگزاری فارس: ضرورت گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی در آذربایجان غربی
معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی بر ضرورت گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی در استان تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد در راستای میزان تاثیرگذاری مالیات بر رونق اقتصادی اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

حسن کوماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه پرداخت مالیات را از عوامل موثر در رشد و توسعه استان عنوان کرد و اظهار داشت: اخذ مالیات از درآمدهای بالا و ارائه آن در قالب کالا و خدمات به رشد و توسعه استان منجر خواهد شد.
وی به اجرای طرح جامع مالیاتی اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای کامل طرح جامع مالیاتی مالیات براساس اسناد و مدارک اخذ شده و رضایت ارباب رجوع، کاهش هزینه‌های وصول مالیات و افزایش درآمدهای مالیاتی را در پی خواهد داشت.
کوماسی نرخ مالیات ارزش افزوده را 9 درصد اعلام کرد و افزود: در بخش ارزش افزوده 9 درصد از فروش کالا و خدمات مشمول در آذربایجان غربی مالیات اخذ می‌شود که از این 9 درصد حدود پنج درصد در قالب بودجه به بودجه استان اختصاص می‌یابد.
وی ادامه داد: یک درصد از 9 درصد در قالب ارتقای نظام سلامت در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد تا هزینه پیشگیری و پوشش درمانی افراد ساکن در روستاها، جامعه عشایری و شهرستان‌های زیر 20 هزار نفر شود.
معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: سه درصد از 9 درصد نیز به عنوان عوارض اخذ و در اختیار شهرداری‌ها و بیش از یک هزار و 600 دهیاری قرار می‌گیرد تا صرف عمران و آبادانی شهرها و نوسازی روستاها شود.
کوماسی به سه ارزش اساسی و بنیادین شامل حاکمیت ملی، حاکمیت قانون و حقوق ملت اشاره و تصریح کرد: امید است نظام مالیاتی بتواند سه ارزش اساسی و بنیادین شامل حاکمیت ملی، حاکمیت قانون و حقوق ملت را در بخش مالیاتی به نحو احسن رعایت و عملیاتی کند.
این مسؤول با بیان اینکه تلاش بر این است با تعامل با تشکل‌های صنفی و صنعتی و انجمن‌های کسب و کار و فراهم نمودن شرایط مشارکت و همکاری آنان بتوانیم حاکمیت ملی را تحقق ببخشیم، افزود: با آموزش و به کارگیری مکانیزم‌های نظارتی و کنترل سیستمی و تکیه مالیات براساس اسناد و مدارک حاکمیت قانون به درستی محقق شود.
کوماسی با بیان اینکه ارزش سوم، حقوق ملت بسیار حائز اهمیت بوده، ادامه داد: باید حقوق مودیان در تمامی مراحل شناسایی، رسیدگی، تشخیص و دادرسی به درستی صورت گیرد و احترام به مودیان رعایت و سیستم مالیاتی در این راستا پاسخگو باشد.
انتهای پیام/61005/ق30

95/04/24 :: 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن