تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی اسبق تیم ملی به دیدار سرخ‌پوشان آمد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نوبت دوم امروز سرخپوشان از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در زمین باشگاه ایران آغاز شد. بازیکنان بعد از گرم کردن، به فوتبال هدفمند یک ضرب و دو ضرب روی آوردند و همزمان، دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر ایگور پانادیچ به کار پرداختند.


برای این تمرین، با خنک‌تر شدن هوا نسبت به نوبت صبح، هوایی مطبوع‌تر بود. ضمن آنکه بازیکنان هم بیشتر به تفاوت دما بین تهران و دوبی خو گرفته بودند.


این تمرین سرخپوشان حدود 15 تماشاگر هم دارد. البته به نظر می‌رسد در روزهای آینده با پخش شدن خبر حضور سرخپوشان در امارات، بر تعداد تماشاگران هم افزوده شود.


بدنسازی و حرکات سرعتی در دو زمان چهار دقیقه‌ای بخش بعدی تمرین سرخپوشان بود.


فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم در یک سوم زمین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.


نکته جالب توجه در این مرحله، بازی کردن با احتیاط بیرانوند در میانه میدان بود و ایگور و درویش‌وند نیز در درون دروازه‎ها ایستادند.


دویدن در دو زمان چهار دقیقه‌ای پایان بخش تمرین نوبت دوم روز دوشنبه سرخپوشان بود.


حضور حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ایران در محل تمرین سرخپوشان جالب توجه بود. وی دقایقی با برانکو و دیگر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد و از تلاش‌های کادر فنی تیم، مخصوصا برانکو تقدیر و تشکر کرد و برای پرسپولیس در بازی لیگ و جام قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن