تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805581665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقابل دو همبازی قدیمی در قم/ جنگ بالای جدولی‌ها برای نزدیک شدن به صدر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تقابل دو همبازی قدیمی در قم/ جنگ بالای جدولی‌ها برای نزدیک شدن به صدر
مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری 7 دیدار پیگری می‌شود.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال فردا سه‌شنبه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در این هفته تیم‌های بالای جدولی مانند یاسین پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان و ملی حفاری اهواز باید به مصاف هم بروند.

از دیگر نکات جالب این هفته مسابقات تقابل وحید شمسایی و محمد رضا حیدریان دو هم بازی قدیمی در تیم ملی است که این رویارویی می‌تواند حساسیت‌های بازی دو تیم تاسیسات و یاسین را 2 چندان کند. تا پیش آغاز هفته نهم مهدی جاوید با به ثمر رساندن 20 گل در صدر جدول گلزنان حضور دارد و بعد از وی فرهاد فخیم و فرهاد توکلی به ترتیب به به ثمر رساندن 11 و 10 گل در رده2های بعدی هستند.

آذرخش بندرعباس – گیتی پسند اصفهان

تیم بدون شکست گیتی پسند اصفهان در این هفته باید به مصاف تیم بحران زده آذرخش بندر عباس برود، این دیدار به میزبانی آذرخش برگزار می‌شود و شاگردان رضا لک امیدوار هستند نوار پیروزی‌های خود را ادامه دهند و با کسب نهمین پیروزی متوالی خود فاصله را با تیم‌های تعقیب کننده حفظ  کنند و رکورد فوق‌العاده خود را دست نیافتی‌تر بکنند. از سوی دیگر تیم میزبان برای بقا در لیگ برتر میجنگد و چیزی برای از دست دادن ندارد.

مس سونگون ورزقان – ملی حفاری اهواز

دیدار دو تیم رده دومی و سومی ملی حفاری و مس از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، این دوتیم نزدیک‌ترین رقبا به تیم صدرنشین گیتی‌پسند هستند و هر 2 تیم امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار فاصله خود را با شاگردان رضا لک حفظ کنند همچنین تیم مس با پیروزی در این دیدار حساس می‌تواند جای ملی حفاری را در رده دوم بگیرد و نماینده شهر اهواز می‌تواند با پیروزی در این  جایگاه خود در رده دوم را مستحکم‌تر کند.

طرح و توسعه الوند قزوین – دبیری تبریز

دیگر نماینده شهر تبریز در این هفته مهمان تیم قعر نشین و بحران زده طرح و توسعه است تیم دبیری 2 دیدار گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته است و برای رفتن به جمع مدعیان نیاز به هر 3 امتیاز این دیدار دارد. از سوی دیگر طرح و توسعه الوند در حالی هفته گذشته به مصاف ارژن شیراز رفت که تا چند روز قبل از آن مالکان این باشگاه خبر از انحلال این تیم داده بودند و سرمربی‌اش نیز به همین دلیل از سمتش استعفا کرده بود، اما به یکباره دوباره مدیران طرح و توسعه تصمیم به تیمداری گرفتند و امیدوار هستند با پیشروزی در این دیدار سخت بتوانند به مسابقات بازگردند.

یاسین پیشرو قم – تاسیسات دریایی تهران

شاگردان وحید شمسایی در حالی باید در قم به مصاف یاسین پیشرو بروند که عملکرد سینوسی این تیم در هفته‌های گذشته سرمربی این تیم را به مجبور کرده که به بازیکنانش برای 3دیدار آینده التیماتوم بدهد که باید از سه دیدار آینده خود حداکثر امتیاز را به‌دست آورند. از دیگر نکات جالب این  مسابقه تقابل وحید شمسایی و محمد رضا حیدریان دو هم بازی قدیمی در تیم ملی است که در این دیدار به عنوان سرمربی مقابل هم قرار می‌گیرند. فاصله این دو تیم در جدول هم تنها دو امتیاز است و اگر شاگردان حیدریان بتوانند در این دیدار پیروز شوند می‌توانند جایگاه تاسیسات را در جدول مال خود کنند.

فرش آرا مشهد – شهروند ساری

تیم فرش آرا در ابتدای فصل موفق شد از سه دیدار ابتدایی خود هفت امتیاز را به‌دست آورد و تماشاگران مشهدی را به ادامه لیگ امیدوار کرد، اما در ادامه راه نتوانست روند خود را ادامه دهد و از پنج بازی بعدی خود فقط دو امتیاز را به‌دست آورد. این روند امتیازگیری باعث شده تا این تیم به جایگاه نهم جدول سقوط کرده باشد. شهروند ساری نیز می‌تواند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه 14 امتیازی شده و  یک پله در جدول رده‌بندی صعود داشته باشد.

دانشگاه آزاد تهران  – مقاومت البرز

شاگردان حسین شمس در هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال با نتیجه سنگین 9 بر 5 به تیم صدر نشین گیتی‌پستد باخت و در این هفته برای جبران به مصاف تیم مقاومت البرز می‌رود و این در حالی است که تیم مقاومت 4 هفته است که طعم برد را نچشیده است و با توجه به 2 مساوی در بازی‌های قبلی خود امیدوار است با کسب 3 امتیاز در خانه دانشگاه آزاد بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد. هم‌اکنون دو تیم با چهار و پنج امتیاز در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول قرار دارند.

شهرداری ساوه –  لبنیات ارژن شیراز

 در دیگر دیدار این هفته دو تیم میانه جدولی شهرداری و ارژن در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که هیچ‌کدام از دو تیم شرایط خوبی را ندارند. تیم ارژن با پیروزی پرگل در هفته گذشته توانست سروسامانی به وضعیت خود در جدول بدهد، اما تیم شهرداری از چهار دیدار گذشته خود فقط سه امتیاز را به‌دست آورده است.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن