تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب اول كنسرت حاشيه‌ساز شد قطع برق آسانسور شب اول كنسرت «شجريان» را با تاخير مواجه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شب اول كنسرت حاشيه‌ساز شد قطع برق آسانسور شب اول كنسرت «شجريان» را با تاخير مواجه كرد
خبرگزاري فارس: كنسرت روز اول «محمدرضا شجريان» با گروه شهناز در تالار بزرگ كشور حواشي‌هاي زيادي را به دنبال داشته است. از جمله قطع آسانسور باعث تاخير حضور شجريان در سالن كنسرت شد.


به گزارش خبرنگار موسيقي فارس،كنسرت جديد شجريان با گروه شهناز از جمله كنسرتهايي بود كه در روز اول بازار سياه بليت را به اوج رسانده بود چرا كه بسياري از مردم كه از طريق اينترنت اقدام به تهيه بليت كرده بودند علي‌رغم پرداخت هزينه ،نتوانسته بودند بليت خود را دريافت كنند. اين مسئله با فروش غير قانوني به روش بازار سياه تا حدودي حل شد و اين افراد با در دست داشتن بليت‌هاي 150 و بعضا 65 هزار توماني به تالار بزرگ كشور راه يافتند تا شاهد هنرنمايي استاد آواز ايران با گروه جديدش باشند اما مدت طولاني را بر روي صندلي‌هاي تالار گذرانند تا استاد وارد صحنه شوند. دليل اين امر هم چيزي نبود جز قطع برق آسانسور تالار وزارت كشور!
يكي از حاضران مطلع در سالن كه خود را از عوامل اجرايي كنسرت معرفي كرد در تماس با خبرگزاري فارس در اين زمينه گفت: تاخير استاد شجريان براي ورود به سالن هنگام ورود به تالار به اين دليل بود كه ايشان پس از سوار شدن به آسانسور با قطع برق مواجه شد و تلاش مسئولان براي راه‌اندازي مجدد آسانسور مدتي به طول انجاميد.
هرچند به نقل از يكي از بينندگان اين كنسرت، استاد شجريان روي صحنه اعلام كرد كه نوازندگان گروهش در آسانسور محبوس شده بودند. وهمين عامل تاخير در آغاز شب نخست كنسرت است.
در هر صورت شب نخست كنسرت شجريان با يك ساعت تاخير شروع شده اما صدا برداري و نامناسب بودن سيستم صوتي و حتي فيلمبرداري و عكسبرداري مخاطبان ،ناراحتي شجريان را بر انگيخته و باعث شده وي تذكراتي را هم به صدابردار و هم به حضار دهد.
اين كنسرت از زمان اعلام شده تا پايانش حدود 4 ساعت به طول انجاميدكه در واقع جزء طولاني‌ترين كنسرتهاي استاد مسلم آواز ايران بوده است.
به گزارش فارس،اين كنسرت از قبل از شروع نيز حواشي‌هايي را نيز داشته است كه از آن جمله عدم دعوت از خبرنگاران و نيز عدم فروش بليت به مراكزي چون معاونت هنري ارشاد و نهادهاي مرتبط با موسيقي است كه در اين راستا تصور همگان بر اين بود كه خانه موسيقي شايد تنها نهادي باشد كه توانسته براي اعضايش بليت خريداري كند چرا كه شجريان خود رئيس شوراي عالي خانه موسيقي است. اما گويا اين نهاد نيز علي رغم اينكه سال گذشته در برگزاري كنسرت شجريان مشاركت هم داشته از اين مسئله مستثني نبوده و نتوانسته براي اعضايش بليت خريداري كند به طوري كه در اطلاعيه‌اي كه اين خانه در سايت خود منتشر كرده،آورده است كه خانه موسيقي هيچ سهميه‌اي از بليت‌هاي كنسرت گروه شهناز به خوانندگي شجريان براي توزيع بين اعضاي خانه ندارد.در واقع هيچ بليتي براي عرضه به اعضاي خانه در اختيار اين نهاد قرار نگرفته است.
تلاش خبرنگار فارس براي تماس با برگزاركنندگان اين كنسرت براي پي‌گيري مسائل پيش آمده هنوز بي‌نتيجه مانده است.
كنسرت محمدرضا شجريان با گروه شهناز 5 شب ديگر در تالار بزرگ كشور برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن