تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815183094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!
یکی از عمیق تری متروهای جهان را دارد صحبت از متروی کره شمالی است کشوری که از آن به عنوان بسته ترین کشور جهان به دلیل داشتن زرادخانه های تسلیحاتی هسته ای یاد می شود. متروی آن کشور در ۱۰۰ متری زمین واقع شده است متروی پیونگ یانگ یکی از عمیق ترین سیستم های حمل نقل در جهان محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- شکبه خبری «سی ان ان» گزارشی را از درون متروی آن کشور تهیه کرده است. این شبکه خبری می نویسد:«تنها چند هزار گردشگر در سال می توانند از طریق متروهای مسافرتی وارد جمهوری دموکراتیک خلق کره شوند. محدودیت های زندگی روزمره در کره شمالی و واقعیت های آن معمولا پنهان از انظار عمومی هستند. «ایلین لی» عکاس ۲۵ ساله برای نخستین بار در ماه اکتبر پیش به کره شمالی سفر کرده و توانسته از متروی آن کشور عکس هایی را تهیه کند. این عکاس جوان بیش از ۱۳۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او درباره تحربه خود از سفر به پیونگ بانگ با سی ان ان صحبت کرده است». 



در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!



او در پاسخ به این پرسش که اولین برداشت اش از متروی پیونگ یانگ چه بود می گوید:«اولین چیزی که دیدم این بود که ایستگاه ها بسیار کم نور بودند و فضای داخلی آن ها بسیار فانتزی بود. روی سقف لوستر بزرگی را می دیدید ستون ها از سنگ مرمر بودند  نقاشی ای از کیم جونگ ایل نصب شده بود. نکته دیگر وجود تابلوهای اعلاناتی بود که روزنامه رسمی کشور بر روی آن قرار داده شده بود و مردم می ایستادند و مشغول خواندن می شدند در پیونگ یانگ شما با بمباران تبلیغاتی حکومت آن کشور مواجه می شوید». 



در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!



او در پاسخ به این پریش که آیا محدودیتی برای عکاسی در مترو وجود داشت گفت:«راهنماهای تور همراه ما بودند و مشکلی برایم پیش نیامد. او می گوید که در درون مترو هیچ کس حرفی نمی زد و فضایی بی روح وجود دارد. هم چنین در پیونگ یانگ برخلاف دیگر نقاط جهان نمی بینید که کسی سرش در گوشی تلفن همراهش در زمان سفر درون قطار در مترو باشد». 

در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!



او می گوید که در قطار جایش را به یک سالمند داد و می افزاید:«تعاملات اندک این گونه برایم جالب بودند در آنجا فهمیدم که احساسات مشترک انسانی بین همه ما وجود دارند مراقبت از سالمندان یک حس مشترک انسانی است». 

در متروی بسته ترین کشور جهان چه می گذرد؟ / به متروی کره شمالی خوش آمدید!





۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن