تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مصائب شياطين سرخ و آقاي خاص


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همه مصائب شياطين سرخ و آقاي خاص
منچستريونايتد شرايط خوبي ندارد و چيزي نمانده که هواداران اين تيم يک‌بار ديگر عليه سران باشگاه و همچنين سرمربي گرانقيمت تيم موضع‌گيري کنند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


منچستريونايتد شرايط خوبي ندارد و چيزي نمانده که هواداران اين تيم يک‌بار ديگر عليه سران باشگاه و همچنين سرمربي گرانقيمت تيم موضع‌گيري کنند. نتايج نااميد‌کننده شياطين در اين فصل از رقابت‌ها نگراني سران يونايتد و طرفداران اين تيم را به همراه داشته است. عملکرد خوزه مورينيو و تيمش به هيچ وجه قابل دفاع نيست و در صورتي که هرچه سريع‌تر تغييري در روند نتيجه‌گيري من يونايتد ايجاد نشود بايد منتظر شعارهاي هواداران و واکنش مديران منچستر باشيم.
  
مدافعان و مهاجمان ضعيف
هدف اول سران منچستر از به خدمت گرفتن آقاي خاص ايجاد تغييرات اساسي در تيم و بازگرداندن شياطين سرخ به جايگاه واقعي‌شان بود. از همين‌رو مذاکرات طولاني‌مدتي براي توافق با مورينيو انجام شد تا اينکه سرانجام خوزه بار ديگر به ليگ جزيره بازگشت. با اين وجود و با گذشت 11 هفته از ليگ برتر اين تيم هيچ نشاني از قدرت و ابهت سابق را نداشته است. قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده‌بندي ليگ برتر (پيش از ديدار ديشب مقابل سوانسي) به هيچ وجه عملکرد قابل قبولي براي مورينيو و تيمش محسوب نمي‌شود.

حالا کار به جايي رسيده آقاي خاص هم نگران آينده کار خودش شده است. شکست در ليگ اروپا آن هم مقابل فنرباغچه آب سردي بود بر پيکر قرمزهاي منچستر. اين در شرايطي است که غيبت اين تيم در ليگ قهرمانان انتقادهاي زيادي به همراه داشت و قرار بود که تيم مورينيو در ليگ اروپا حضوري درخشان داشته باشد، اما حالا شرايط جور ديگري رقم خورده و شياطين در گروه خود در ليگ اروپا بين چهار تيم سوم هستند. از طرفي نتايج نااميدکننده منچستر تنها به اروپا ختم نمي‌شود. اين تيم در خانه نتوانست از پس برنلي برآيد و با تساوي بدون گل متوقف شد. تحقير چهار بر صفر مقابل چلسي را نيز بايد به نتايج ضعيف يونايتد اضافه کرد، باختي که انتقادهاي زيادي را نيز به همراه داشت. در روزهاي اخير تنها بردي که توانست انتقادها را موقتاً کاهش دهد پيروزي ناپلئوني منچستر در جام اتحاديه مقابل تيم همشهري‌اش بود. جالب است بدانيد که در اين فصل مورينيو خوش‌شانس نبوده و نه در خط دفاع و نه در خط حمله از داشتن بازيکنان شش‌دانگ در مضيقه بوده است. 12 گل خورده (پيش از بازي با سوانسي) در ليگ برتر آمار خوبي براي مدافعان منچستريونايتد محسوب نمي‌شود. اين در حالي است که بايلي، تنها يکي از مدافعان اين تيم قراردادي نزديک به 38 ميليون پوند با اين تيم منعقد کرده است. از طرفي داويد دخيا سنگربان شناخته شده شياطين نيز در بيشتر بازي‌ها نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و آمار کلين‌شيت‌هاي او در اين فصل به شدت پايين آمده است. اخيراً مسئولان باشگاه تصميم گرفته‌اند که يک مدافع ديگر را نيز به اولدترافورد بياورند تا بلکه خط دفاع تيم سروساماني بگيرد. ديه‌گو گودين، مدافع اتلتيکومادريد است و با 30 سال سن يکي از بهترين‌هاي قاره سبز به حساب مي‌آيد. مدافع اروگوئه‌اي پيشنهادي 30 ميليون يورويي از سوي منچستر دريافت کرده، اما بايد ديد راه‌راه‌پوشان به جدايي او رضايت مي‌دهند.

مهاجمان ناکام هم از ديگر مصائب آقاي خاص در اين فصل هستند. زلاتان ايبراهمويچ مثل مورينيو در فصل نقل و انتقالات با سروصداي زيادي به جزيره برگشت، اما خيلي زود مشخص شد که کارايي اين بازيکن در انگليس همانند لوشامپيونه نخواهد بود. ايبرا در 10 بازي اخير خود تنها چهار گل براي من يونايتد به ثمر رسانده و اين تعداد عملکرد ضعيفي براي او محسوب مي‌شود. وين روني ديگر مهاجم شناخته شده اين تيم هم در 9 بازي فقط يک‌بار دروازه حريفان را باز کرده است. مارسيال در هفت بازي يک گل زده و راشفورد نيز سه بار پايش به گلزني باز شده است. ساير بازيکنان سرشناس هم يا فرصت بازي کردن پيدا نکرده‌اند يا کمک حال تيم نبوده‌اند. ميختاريان از جمله اين بازيکنان است که تنها چهار بار در ترکيب منچستر قرار گرفته در حالي که باشگاه براي خريد اين بازيکن پول زيادي خرج کرد. از سوي ديگر مورينيو اصلاً اعتقادي به شوان اشتايگر ندارد و ترجيح مي‌دهد اين بازيکن آلماني را در ترکيب قرار ندهد. با اين حساب معلوم نيست که علت خريد بازيکناني که تا به امروز کمک حال منچستر نبوده‌اند، چيست و چرا آقاي خاص در اين‌باره اظهارنظر نمي‌کند. تحمل پنج باخت در17 بازي خوزه مورينيو را به يکي از بدترين مربيان تاريخ باشگاه تبديل کرده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن