تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812888591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد مربی پرتغالی ماشین‌سازی امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه ماشین‌سازى تبریز، رودولفو لوئیز که پس از توافق اولیه با مسئولان باشگاه ماشین‌سازی، بامداد امروز (یکشبنه) وارد تبریز شد، با حضور در دفتر میرمعصوم سهرابى مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را به امضا رساند.


رودلفو که تجربه کار در تراکتورسازی در سمت دستیار تونی اولیویرا را دارد، پس از عقد قرارداد با ماشین‌سازان و قبول سمت دستیاری رسول خطیبی، گفت: براى کمک به تیم و موفقیت در لیگ در خدمت رسول خطیبى و ماشین‌سازى خواهم بود.



قرارداد مربی پرتغالی ماشین‌سازی امضا شد



وی ادامه داد: خوشبختانه با فوتبال تبریز و بازیکنان تیم ماشین‌سازى آشنایی کاملى دارم و مطمئنم روز به روز به سمت موفقیت حرکت خواهیم کرد. من در این مأموریت، در کنار خطیبی خواهم بود.


همچنین رسول خطیبی از رودلفو به عنوان مربى کارنامه‌دار و موفق در فوتبال تبریز یاد کرد و افزود: خوشبختانه این مربى پرتغالى براى فوتبا‌لدوستان تبریزى و اغلب بازیکنان تیم شناخته شده است و من امیدوارم با تغییرات انجام گرفته، اوضاع تمرینى تیم بهبود یابد.


خطیبى در ادامه با تأکید بر اینکه به‌زودى تمرینات آماده‌سازى ماشین‌سازان وارد فاز جدى‌تر و فشرده‌تر خود خواهد شد، گفت: براى بازى با ذوب‌آهن در جام حذفى و پس از آن دیدار هفته یازدهم برابر پدیده مشهد در شروع دوباره لیگ، برنامه‌ریزى خوبى انجام داده‌ایم و من امیدوارم با انجام تمرینات فشرده به روزهاى اوج خود برگردیم. همچنین امیدوارم با بهبود مصدومان تیم و اضافه شدن آنها به تمرینات گروهى، تیم ما به شرایط آرمانى و مطلوب برسد.




۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن