تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب ممنوعیت صدور عابر بانک برای مشتریان بدهکار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تکذیب ممنوعیت صدور عابر بانک برای مشتریان بدهکار
به دنبال اعلام اخباری مبنی بر ممنوع شدن صدور عابربانک برای مشتریان بدهکار، بانک مرکزی اعلام کرد که چنین دستورالعملی نداشته و صحت آن را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، امروز خبرهایی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ظاهراً شعب یکی از بانک‌ها گفته بود بدهکاران و دارندگان اقساط معوق نمی‌توانند در بانک افتتاح حساب کرده یا عابر بانک دریافت کنند. این در حالی است که بانک مرکزی در واکنشی که در این مورد داشته، صحت این خبر را تأیید نکرده است.

در عین حال که بانک مرکزی اعلام کرده هیچ ممنوعیتی دال بر ارایه خدمات بانکی در زمینه افتتاح حساب سپرده و صدور کارت عابر بانک برای افراد دارای بدهی غیرجاری و چک برگشتی رفع سوءاثر نشده وجود ندارد.

به هر حال اگر بانک مرکزی این موضوع مورد اعلام شعب را رد کرده و تاکید دارد که هیچ دستورالعملی در این رابطه نداشته و آن را تکذیب می‌کند،  بعید هم نیست در برخی شعب چنین تخلفی رخ داده باشد که نیازمند نظارت دقیق‌تر بانک مرکزی بر بانک‌ها و البته نظارت مدیریت بانک‌ها بر شعب است.



۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن