تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821319629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروین:تقدیر این بود پورحیدری از میام ما برود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پروین:تقدیر این بود پورحیدری از میام ما برود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در هر صورت تقدیر بر این بود که پورحیدری از میان ما برود.


علی پروین در گفت و گو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت:فردا مراسم تشییع پیکر پورحیدری است و باید بگویم پورحیدری،همبازی و هم اتاقی من بود.

وی ادامه داد:او از بازیکنان خوش اخلاق بود و هیچ حاشیه ای نداشت.یک خوبی هم داشت و آن اینکه مثل من هر کسی علیه اش مصاحبه می کرد حرف نمی زد.

وی ادامه داد:رفتن عزیزان و دوستان تقدیر است.نسل ما پیر شده است،نوبت ما هم نزدیک است و این یک واقعیت است و تقدیر این بود پورحیدری از میان ما برود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا می دانست بیماری پورحیدری چیست گفت:باور کنید من نمی دانستم مریضی پورحیدری چیست و تنها هفته پیش به ملاقات او رفتم که زیاد حالش خوب نبود.امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

پروین درباره برگزاری مراسم پورحیدری در آزادی گفت:من هم اعتقاد دارم برگزاری مراسم در ورزشگاه شیرودی بهتر از آزادی است.در آزادی نشان نمی دهد که چقدر جمعیت می آید،10 هزار نفر هم بیایند معلوم نمی شود ولی شیرودی حضور علاقمندان را بهتر نشان می دهد.با این حال به نظرم تصمیم گیر نهایی پسر منصور و همسرش هستند.




۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن